Moet vrijdag dus weer naar het ziekenhuis voor controle. Gelukkig al om 8.40, dus lekker vroeg. Zie mijn vorige topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=43637 Ben dus erg benieuwd wat de gyn zegt. maak me niet meer zo'n zorgen, maar toch jessica
Bedankt ik hoop het ook. Denk dat ze de kleine wel in de gaten willen houden, en dat is op zich wel een goed teken. Maar wordt soms erg onzeker, vooral omdat ik vanmiddag weer te horen kreeg dat ik een kleine buik had (ze vroeg hoelang moet je nog, ik: ben op de helft, zei oo klein buikie ) Weet het, moet er niet naar luisteren, want iedereen is anders en de een is nu eenmaal sneller dikker als de ander, maar ga toch twijfelen... Ben ook nog eens snot verkouden, keelpijn bleh ff klagen tussendoor. jessica
Heel veel succes morgen. Idd moet je niet teveel luisteren naar de opmerkingen over hoe groot je buik is e.d. Mijn VK dacht een stuit te voelen en dit was niet zo. Ze dachten dat het een groot kind zou worden en nu is het opeens een kleintje. Ik bedoel maar.. Iedereen is idd anders zwanger dus daar is geen pijl op te trekken. De een groeit de pan uit en de ander heeft bijna geen buikje. Sterkte en nogmaals hoop dat alles in orde is. Liefs Britt
Heel veel succes zo! En eh dat andere zeggen dat je een kleine buik hebt... Laat maar kletsen hoor! De 1 heeft gewoon een grotere buik dan de ander! Ik duim voor jullie!
Ben geweest. De cystes (vlekjes in de hersenen) waren al weer een stuk kleiner als toen, dus het trekt indd weg! De kleine groeit goed, moet over 6 weken weer terug komen En het is nu zeker het is een MEISJE Ze zag het heel duidelijk. Mijn man zei hee dan heb ik een harem Nog bedankt meiden voor jullie lieve andwoorden Weet het ook wel, maar als je dat op het momend hoor later denk je ja hoor.... jessica