Hallo meiden, ik zit al een tijdje hier op het forum, hartstikke leuk en nu vroeg ik mij af of er hier ook creatieve meiden zijn uit omgeving Emmen (Coevorden/Hoogeveen/Hardenberg en alles in de buurt). Wat ik graag doe is kralen maken (van papier), sieraden, kaaren en ik wil beginnen met memoboards. Samen creatief bezig zijn is natuurlijk altijd gezelliger (in mijn ogen dan he haha) dan alleen, bijvoorbeeld met een lekker kopje thee erbij Ik hoor graag van jullie Liefs Ing
Voornamelijk naaien, heb inmiddels een borduurmachine (moet ik nog helemaal uitvogelen ) en die memoborden/knipjesborden wil ik ook gaan maken
Wat jammer meiden, iedereen zo ver weg Heeft er iemand al ervaring met het maken van memoborden? Heb gisteren een mooie handleiding ervoor gevonden, dus binnenkort uitproberen.
Ik woon wel een beetje in de buurt, maar aan de verkeerde kant van Emmen... Je noemt plaatsen onder Emmen, en ik woon er zo'n 20 km boven...
enneh, mijn creabea bezigheid is alleen borduren. Met de hand. Verder kan ik niet zo veel. Ben zo'n typische borduurder die een voorbeeld nodig is om wat leuks te maken... Kan zelf niks verzinnen...
Hahaha, met borduren bedenk ik ook niks zelf hoor, als ik het al doe (weinig). Heb net vorige week wel een boekje gehaald met leuke winny the pooh patroontjes. Wat verder weg is ook geen probleem, zal geen uur rijden zijn denk ik vanuit Emlichheim???
Ik woon Vlakbij emmen , in het dorp voor die van willow. Vanaf emmen gezien (volg je het nog?) Maar ben helaas niet crea genoeg. Wel jammer was wel leuk geweest een clubje dames bij elkaar.
Ikk.... Haha... Ben crea en woon in Emmen (nw. W) en ja" heb super gave memoboards gemaakt..... Alleen, sta op het punt van bevallen over drie weken, en ben net aan mijn hand geopereerd. (vanmorgen)
Kunnen we er niet een theeleutclubje van maken dan??? Wie weet komen we bij elkaar en blijk je elkaar te kennen... Best grappig!