Ik wil graag een t-shirt bestellen/laten maken voor ons zoontje van 2.5jr om hem met een week of 3 te laten vertellen aan familie en vrienden dat hij grote broer wordt. Hebben jullie tips voor websites met leuke shirts of waar je leuk zelf een t-shirt kan laten maken?
Zag laatst een leuke! Op de voorkant: psssst ik heb een geheimpje... en op de achterkant: nee niet op mijn rug, in mama's buik! Die vond ik echt grappig.. Ken zelf alleen simply colors, die hebben iig mooie kleurtjes en prima kwaliteit
Ik heb m bij prenatal gekocht, er stond op ; grote broer. Was een wit shirt met dun blauw steepje en rode letters grote broer. Ik vond m erg leuk en niet gelijk te opvallend
Die zijn inderdaad leuk en niet enorm duur. Ik ga nog even verder wachten op tips, dit is zeker een kanshebber. Bedankt voor de tip!
Ik heb destijds textielstiften gekocht en een egaal shirt bij de Hema. Ik kon het net zo gek maken als ik wilde en het was beslist niet duur.
Ik heb op marktplaats een shirt gekocht voor 3 euro! Voor die een/twee x dat ie het aan heeft gehad, prima!
Kindershirts | www.baby-hebbedingen.nl Hier hebben ze ook leuke shirts! Ook hele originele teksten. Vind: "Ik ben stoer, want ik wordt grote broer" altijd een beetje afgezaagd.
Wij hebben deze besteld bij tshirtdeal.nl. Op de achterkant van het kleine shirtje staat "October 2016"