Ik heb last van boertjes laten heel de dag, ik heb wel eens gehoord dat er vrouwen zijn die zwanger zijn en daar ook last van hebben. Ik kan pas over een week een test doen maar ik heb heel erg al het vermoeden dat ik zwanger ben, en ik wou vragen of iemand weet hoe ik er af kom van het boeren. Liefs Jolie
Jolie, hier heb ik ook last van, overigens ook van zure oprispingen. Heb jij dat ook? Of misschien anderen die al weten dat ze zwanger zijn...
Ja! Had ik ook ontzettend last van toen ik nog geen test gedaan had! Maar had wel het gevoel zwanger te zijn...dus wie weet! Succes!
Bij mij komt de lucht er aan beide kanten uit. Boeren deed ik in het begin heel veel, maar nu is het om en om eigenlijk! Liefs, Duveldraakje
Ik heb dat ook al een paar maanden tussen ei en nod. Ook van beide kanten lucht.. erg ongemakkelijk soms Maar ja, ik denk niet dat je je erop moet vastpinnen, ik ben namelijk ook nog steeds niet zwanger En ik weet ook niet wat je ertegen kunt doen.
Gelukkig ik ben niet de enigste. Het is echt heel vervelend, maar als ik zwanger ben dan vind ik het niet erg, haha. Ik moet nog 4 dagen wachtten op de test maar dat is heel moeilijk. Me vriend komt pas volgend weekend terug van zijn werk, en ik zou wachtten op de test maar ik weet niet of ik het zolang vol houd. Ik laat het snel horen. Groetjes Jolie
Ik herken het zeer zeker, Zowel t boeren als t poepjes laten, vreselijk irritant maar goed t hoort er denk ik bij nietwaar? Door de verstopping moet het er toch op een andere manier uit denk ik maar Succes!
joh, ik ben al weken vreselijk aan het boeren. 24 uur per dag en 7 dagen per week. Vreselijk. Regelmatig ook met maagzuur. Misschien wel ontpillen.
ik boer altijd eigenlijk wel..hihi net zoals poepjes laten...vriend zegt dat ik een klein varkentje ben... Denk dat dat misschien komt als je opgroeid met 3 broertjes...
Daar heb ik dus ook last van (en dan nog wel langs beide kanten ) Vandaag had ik ook een paar keer last van oprispingen maar helaas, ik zit nog voor mijn NOD dus kan ik nog niet met zekerheid iets zeggen!