ECHT geen zin in vrijen...

Discussion in 'Zwanger worden' started by TinneZ, Aug 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TinneZ

TinneZ Nieuw lid

Aug 5, 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff... waar zal ik beginnen? Ik wil zwanger worden! Graag! Heel graag! Maar dan moet je wel vrijen, en kijk, dat is nu net het probleem. Niet dat ik het moeilijk heb met seks op zich. Ik ben nooit misbruikt ofzo, heb geen vaginisme, mijn man weet perfect alle knopjes staan en dus ja, ik kom ook gewoon makkelijk tot een je weet wel wat. Het probleem is dat ik gewoon geen ZIN heb. Of misschien noemen sommigen dit een laag libido? Geen idee... ik denk gewoon NOOIT eens een keertje als ik naar mijn man kijk van "goh, hij mag me nu en hier ter plekke bespringen" zeg maar. Het doet me niks, dat hele vrijen. Ik voel er ook weinig van, van de penetratie zelf. Is het daardoor? Misschien, maar ik vind het hele seksgebeuren zowiezo overroepen. Ik moet me echt er aan zetten alsof ik moet gaan strijken of de was doen, en de romantiek is dan ook ver zoek. Herkent iemand dit gevoel? Ik heb het altijd al gehad hoor, heeft niks te maken met het zwanger worden... alleen valt het me nu zwaarder omdat het vaker "moet".

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Een laag libido heb ik ook, in ieder geval lager dan die van mijn man ;) maar het klinkt een beetje alsof jij geen libido hebt.. Daarmaast werd mijn libido wel hoger in mn vruchtbare periode. MIsschien omdat ik wist dat we dan kans hadden op een kindje of dat moeder natuur dat regelt geen idee.

Ook niet als hij er niet is? zelfbevrediging bedoel ik dan?

Is dit altijd zo geweest? Of is het meer het bekende sleur idee?

Wanneer je niets voelt van een penetratie dan ben je misschien of te vochtig (wat me lastig lijkt zonder libido) of is zijn lid te klein.. Misschien eens een ander standje proberen waarin je hem beter voelt? Of wellicht eens wat speeltjes gebruiken met een groter formaat?

Ik zou het in ieder geval bespreekbaar maken met je man.. wellicht dat jullie samen een oplossing kunnen vinden. Seks omdat het moet is voor beide niet fijn (kan t weten) dus zo doorgaan is geen oplossing.

sterkte

3. Dege

Dege Bekend lid

Jul 3, 2014
    853
    1
    18
    Ik herken je verhaal ook! Ben benieuwd of er nog meer reacties komen.

4. Smiley23

Smiley23 Actief lid

Aug 9, 2014
    232
    55
    28
    Female
    Zuidholland
    Ik herken het helemaal.. ik kan wel zeggen dat ik ook echt helemaal geen libido meer had.. ik begon te twijfelen aan m'n relatie en aan mezelf.. maar dat allemaal veranderde toen ik stopte met anticonceptie. Ik heb aan de pil, prikpil en nuva ring gezeten.. ik denk dat het echt aan die troep lag.
    Het is niet zo dat ik nu elke dag me vriend bespring maar ik merkte opeens dat ik uit mezelf zin had en dat het een keertje van mijn kant kwam. En rond de ovu herkende ik mezelf helemaal niet hihi wilde elke dag..maarja daar zit natuurlijk wel achter dat je graag zwanger wil worden.
    Maar ik ben er van overtuigd dat anticonceptie echt troep is wat betreft je libido!

Maar begrijp ik het goed dat je al gestopt ben met anticonceptie ? Heb je ook niet rond je ovu meer zin?
    Iedereen is natuurlijk weer anders

5. Mariposa25

Jul 22, 2014
    53
    0
    0
    in de thuiszorg
    In Limburg
    Twee tips:
    vraag je man om je spontaan te bespringen en in jou klaar te komen (tijdens de vruchtbare dagen). Om zwanger te worden is toch echt zaad nodig en als jij eeeeeecht geen zin hebt ben je er tenminste snel vanaf.

Betere tip (vind ik zelf). Tijdens de strijk is mijn libido ook nul. Maak het romantisch en ontspan. Ga een weekendje weg (tijdens de vruchtbare dagen), dagje sauna, lekker uit eten, vroeg naar bed en lekker lang slapen. Rust uit. Neem massage olie mee en masseer elkaar. Zeep elkaar in onder de douche. Neem geurkaarsjes mee, romantisch cd'tje op en dan komt de zin vanzelf.....

6. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Zelf inseminatie misschien een idee? Dat het vrijen is voor wanneer jullie daar zin in hebben, en een potje en gaatje vullen als het om de kinderwens gaat?

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel

Ik herken het heel erg. Alleen is mijn libido wel iets beter tijdens de vruchtbare dagen, maar zodra die voorbij zijn dan is het ook 0,0 :( en mij er toe zetten vind ik ook behoorlijk moeilijk, pfffff
    Maar goed, nu zijn wij inmiddels ook al eventjes bezig, nog niet extreem lang, maar het begint wel een sleur te worden zo hoor.

8. Aiseria

Aiseria Bekend lid

Jul 22, 2014
    876
    3
    16
    Klinkt misschien heel fout dat ik dit zeg.. maar kan je niet gewoon 'spelen' alsof je zin hebt rondom jouw vruchtbare dagen? Het maakt dan niks uit of je achter het verleidelijke masker wel of niet zin hebt, maar dan kan je in ieder geval jouw man wél verleiden. En hoe je het ook went of keert, je zal toch zijn zaadlozing rondom jouw ei nodig hebben om zwanger te worden.

Je zegt dat jouw man wel de knopjes weet te vinden? Kan je niet eerst spelen alsof je zin heb en dan daarna jouw man jou alsnog wel weet op te winden? Hij zal dat vast wel eens vaker toepassen?

Gebruik ovu testen om het moment te bepalen en zorg ervoor de je die circa 4 a 5 dagen een verleidingsrolletje gaat spelen. Dan blijft het beperkt voor jouzelf, maar dan krijg je het wel gedaan en met nog wat lol voor jouw partner..

Ik kan niet uit eigen ervaring zeggen hoe het is om totaal nooit zin te hebben, maar ik heb wel eens op een avond geen zin.. en dan maak ik gewoon zin om mijn vl wel blij te maken als hij wél veel zin heeft.

9. miss84

miss84 Bekend lid

Oct 2, 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend :(

Voel je je wel sexy? Vind je je lichaam mooi? Sexy? Misschien een ff lekker naar de kapper, nieuwe lingerie? Tijd voor jezelf!
    Voel je je nog wel seksueel aangetrokken tot je man?

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Dat was precies ook wat mij te binnen schiet? Word je nog wel 'blij' van je man? Of überhaupt dat je wel eens iemand ziet of ontmoet waarvan je denkt... Hmmm? ;)
    Het helpt mij enorm wanneer ik me zelfverzekerd voel en m'n best een beetje doe om hem te verleiden dan komt de zin vanzelf. Ook als mijn man een beetje z'n best doet om er verzorgd en leuk uit te zien doet het mij zeker wel wat :) Wij hebben ook wel eens tijden van 'droogte' gekend en ik merkte op een gegeven moment dat als je het vaker spontaan doet dat je dan ook meer zin krijgt... En tijdens mijn vruchtbare week heb ik ook altijd meer zin dan erna.

11. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

Jul 5, 2014
    1,420
    0
    36
    Inderdaad heel vervelend. Maar ja, zonder vrijen gaat het niet lukken natuurlijk he ;) Maar dat begrijp je zelf ook wel.

Zijn er dingen waar je zelf opgewonden van wordt, misschien een spannende film kijken, een pikant boek lezen.
    En tja, anders verstand op nul en (plat gezegd) gewoon gaan liggen en je man 'z'n gang laten gaan'. Al lijkt me dat niet gezond.

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Is het altijd al zo geweest?
    Heel vervelend nu je een kinderwens hebt iig..

Misschien is zelfinseminatie wat voor jullie. Ook niet echt romantisch, maar seksen tegen je zin in is helemaal niet prettig. Je man vult dan een potje en met een spuitje kun je het dan zelf inbrengen.
    Dan kunnen jullie verder gewoon seksen wanneer je wel zin hebt, zodat het iig geen verplicht nummertje gaat worden en vervolgens alle zin helemaal verdwenen is..

Hoe kijkt je man er tegenover? Hoe is zijn libido?

13. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

Sep 30, 2012
    559
    101
    43
    Ik herken het ook!

Ik heb het een tijdje maar gewoon gedaan omdat ik zwanger wilde worden..
    Dit werd steeds lastiger en ben er mee gestopt.
    Nu vrijen we alleen als ik zin heb of als ik echt merk dat de eisprong eraan komt.
    Bij de eerste was ik in 5 maanden zwanger en bij de 2de zwangerschap de eerste ronde..

Ik kan je alleen maar de tip geven: Geniet van deze periode, dan maar wat later zwanger...
    Succes!

14. Pauline86

Pauline86 Lid

May 2, 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een libido van 0,0 hoor! Altijd al gehad helaas... Ik heb het er vaak over gehad met mijn man, hij heeft het grotendeels geaccepteerd. Maak het in ieder geval wel bespreekbaar! Heb je zelf enig idee waardoor het komt? Of is het net als bij mij altijd al zo geweest?

Dit zal bij sommigen wel van toepassing zijn, maar bij mij niet.
    Ik zit lekker in mijn vel, voel me verder goed en ik ben nog steeds erg gelukkig en aangetrokken tot mijn man. Dat geeft dus geen problemen. Ik ben gewoon meer een knuffelaar...

Wij vrijen wanneer ik zin heb/kan krijgen. Toen ik zwanger probeerde te raken, vreeën we ook op de vruchtbare dagen. Dit was dan wel meer een 'verplichting' wat het minder leuk maakt, maar gelukkig had ik maar 1 maand nodig...
    Houd goed in de gaten wat voor jou de grens is, wanneer is het te veel?

15. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Bij mij en m'n man is het juist andersom. M'n man heeft een libido van 0,0. Heel lastig! Ik moet ook altijd alles uit de kast halen om hem te verleiden. Bij een vrouw kun je het nog wel bevochtigen doormiddel van glijmiddel maar om een penis stijf te krijgen zonder zin is erg lastig! Bij ons helpt het door samen naar erotische films te kijken en erover praten wat we het opwindendst vinden.

16. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

Jul 5, 2014
    1,420
    0
    36
    Poeh, lastig zeg.
    Zowel ik en mijn partner hebben hier gelukkig weinig last van.

Share This Page