heel nieuwschierige vraag maar denk ik ook reuze interessant voor de dames hier kwam jullie pendel uit?
Euhm, heb meer dan een jaar langer moeten wachten dan wat voorspeld was dus helaas (al had ik het natuurlijk liever anders gezien )
Ik ben erg nuchter en zag er de lol wel van in om me te laten pendelen. Dus heb dat in september laten doen toen ik net gestopt was met de pil. En zowel de conceptie maand als het geslacht zijn beide goed!
ik was bij beide kids een maand eerder zwanger als de pendel zei, mijn eigen pendel had het wel goed!
Nee bij mij ook niet,ik had er heel veel staan op juni,maar werd toen in sep zwanger, en nu ook weer juni en werd in april zwanger
Nee. ze zeiden allemaal dat ik vrij snel zwanger zou raken en van een jongen. uit eindelijk heeft het 18 maanden geduurd dat ik zwanger werd en het is over duidelijk toch echt een meisje
Ja, Bij mij kwamen ze uit Allebei zwanger in april en ja het klopte! Mn mama heeft nu gependeld voor het geslacht, zij zegt jongen Ze heeft 50% kans dat ze juist is