Onze zoon is nu 6 weken oud. Als hij slaapt overdag, begint hij vaak ineens heel hard te huilen. Eigenlijk uit zijn slaap begint hij te huilen en dan is hij binnen paar seconden klaarwakker maar nog steeds heel hard huilen. En dit sinds twee weken. En dan bedoel ik echt heel hard huilen, krijsen. Wat zou het kunnen zijn?
Thirza heeft dat ook wel eens. Ik heb altijd het idee dat dat gebeurt op momenten dat ze erg moe is. Dat ze dan in haar slaap ver wegzakt en ergens van wakker wordt, waardoor ze eigenlijk even helemaal van de wereld is en zich dus een rotje schrikt. Ze had het vanochtend ook toen ik haar, nadat ze eigenlijk nog maar half wakker lag te drinken bij me, los moest koppelen omdat ik moest overgeven Ze keek heel verschrikt hoe ik zat te kotsen en zette het op een BRULLEN, zomaar ineens, (en zie ze dan maar weer eens rustig te krijgen zeg! Normaal is m'n borst dan redmiddel nr 1, maar nee hoor, was ze veel te overstuur voor... duurde dus een tijdje voor ze weer zo rustig werd dat ze doorhad dat ze verder kon drinken). Maar goed, ze heeft het dus ook nog wel eens in haar slaap... in een prikkelarme omgeving slaapt ze dan trouwens nog wel eens verder, zoals boven in haar wieg. Heb ik een paar keer gehad dat ze het op een brullen zette, ik naar boven rende en boven aangekomen was het alweer stil... Tutje.