Huh nu al kwijlen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dot, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik merk dat mijn zoontje van 2 maanden, nu al wat speeksel kwijlt. Niet enorm veel maar wel eens af en toe eens een druppel die naar beneden rolt.
    Dat is toch pas als ze tandjes krijgen?
    Wat zou dat kunnen zijn?
    Hij heeft ook wel eens belletjes spuug op zijn mondje staan...

2. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Dat heeft Bas ook. Ik denk nu sinds een kleine week. Ik lees dus ff mee.

Groetjes, Linda

3. netmoeder

netmoeder Actief lid

2 feb 2009
    181
    0
    0
    hier ook al sinds 1,5 maand.

4. matje

matje Niet meer actief

tygo hier kwijlt vreselijk!
    hoop niet dat het al tandjes zijn, kreeg ze zelf rond 4 maanden erg vroeg dus...

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ja, hier ook met 2 maanden, heb tot 9 maanden (toen brak de eerste door) van iedereen aan moeten horen dat er tandjes aan kwamen, maar niet dus! Ze kwijlde gewoon veel, nu kwijlt ze al een tijd niet meer zo hoor, maar ik merk wel dat als er een tandje aankomt, de kraan weer opengaat.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Sterre kwijlt ook, baby's kwijlen nou eenmaal toch?

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    de speeksel (klieren) gaan werken ;)

8. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Kwijlen doen ze al snel. Heeft niet altijd met tandjes te maken. Mijn zoontje kwijlde met 2 maanden en kreeg zijn eerste tandje pas met 8 mnd.

9. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Malika kwijlt ook al van aan haar 2 maanden en ze heeft nog steeds geen tandjes ...

Weet dus ook niet door wat dit komt

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Jenna verloor vanaf 2 maanden ook weleens kwijl, ze is nu bijna 6maanden en nog geen tandje te bekennen ;)

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Die speekselklieren gaan rond de 2/3/4 maanden werken. Maar baby's kunnen dat speeksel niet automatisch wegslikken zoals wij dat doen.
    Vandaar dat ze gaan overlopen. Dat kan best wel een poosje duren.
    Hier begin het tegen de 3 maanden, en was het bijna beter met 6 maanden toen hij tandjes kreeg.

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hier ook een kwijlerd, heeft inderdaad niet perse met tandjes te maken, maar met het feit dat de speekselklieren gaan werken en baby's nog niet weten hoe ze daar mee om moeten gaan ;)

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook zo... tandjes zijn net een paar weken door... Terwijl ze echt alle symptomen had (vieze dunne luiers, kwijlen, flink bijten op alles wat ze te pakken kreeg, maar dus pas met 8 maanden!)

14. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ha jason had nergens last van als ja kwijlen(wat normaal is) 1 dunnere luier en rode wangen maar ja ook teken van moe en met 19 ,5 wken is eerste tand door en denk nu wel de 2de dus je hoeft niet eens symptonen te krijgen maar geef ze bijtringen of iets waar ze in kunnen bijten (vind jason heel fijn) ofeigen vuist haha zo heeft mijn nichtje vn bijna een jaar al 1 tanden en 2 kiezen en de kleine van vriendin was gister 1 jaar en krijgt nu waarschijnlijk de 3 de dus verschilt heel ergg

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier ook! Had echt helemaal niets met tandjes te maken.
    Toen ze een maand of 3 was, begon ze met kwijlen en ik zal je sterker vertellen, toen ze tandjes kreeg hield het ineens op haha.

16. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    :D Ben alweer gerustgesteld, het is dus normaal. :D

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nou ja uhh normaal, haha ;)

Sasha heeft hier op een gegeven moment daaaagen met slabbetjes omgelopen. Leuk was anders natuurlijk, stond ook minder leuk haha. ;)

18. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    bij mij bij de consultatie buro zegt dat het erbij hoord de ene kwijlt eerder dan de andere
    dan hoeft er niet altijd een tandje door te komen

19. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Bas kwijlt dus ook, maar doet ook steeds zijn handen in zijn mond. Honger heeft hij dan niet, want het is ook gewoon midden tussen de flessen in. Ik geef Flesvoeding.
    Mijn man had zijn eerste tandje met 6 weken al.

20. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Al onze drie zoons waren geen grote kwijlers eigenlijk. Ook niet tijdens het tandjes krijgen.
    Sommige zie je idd altijd met natte kinnetjes en truitjes, maar ik denk dat dat per kind verschilt.

Deel Deze Pagina