Heey Meiden, Ik ben nu 38.6 weken zwanger...En heb echt onwijs veel last van afscheiding!? Het ruikt niet. Het is nog net geen water...Dus niet slijmerig. Als ik even heb gezeten en ik sta op...voel ik het er zo uit lopen Waardoor ik snel naar de toilet ga want het kan nu ook vruchtwater zijn. Maar dat is het zeker weten niet...Want las ergens dat als dat wat je verliest plakt...dat het dan geen vruchtwater is. Dit laatste is dus het geval...Het plakt. Wat ik me afvroeg of dit normaal is...Het is echt onwijs veel...Ben echt even bezig om me doos af te vegen
Ik heb de laatste tijd ook wel veel. Soms ook dat ik het voel lopen. Kan het geen mengsel zijn van afscheiding en vruchtwater? Ruikt het zoet? Ik zou het even in de gaten houden en als het de hele dag doorgaat of erger wordt je vk bellen.
Ik heb dat al heel lang, bijna waterig en het plakt, loopt soms echt langs m'n benen of ineens een flinke natte plek in m'n onderbroek....erg irritant. als het goed is is het geen vruchtwater, anders verlies ik dat al heel lang....