Hallo allemaal, Mijn man en ik hebben een lange tijd vrienden van ons niet gesproken door prive omstandigheden. Nu hebben ze na 2 jaar een gezonde zoon gekregen. Sinds een paar dagen hebben we weer contact via internet en hun vroegen of we een keertje langs willen komen.... maar nu weet ik dus niet wat ik voor de kleine man moet kopen. Hij is nu 15 weken en wij hebben niks van de zwangerschap meegemaakt als van de kleine. Wat zouden jullie kopen? Liefs
Gewoon een leuk setje kleding. Iets van een stoer spijker broekje met een long sleeve of zo. Of misschien gewoon iets van speelgoed.
Ik zou juist geen kleding kopen. Grote kans dat je de plank finaal mis slaat. Speeltje is altijd goed eigenlijk. (ik redeneer nu vanuit mijn eigen ervaring hoor )
Dankjewel voor alle reacties...dan ga ik denk ik maar voor speelgoed.. Ik durf idd geen kleding te kopen omdat het mannetje 4 weken te vroeg was en ik dus geen flauw idee heb welke maat hij heeft. Een kadobon is ook erg leuk maar er zit hier geen baby zaak in de buurt. Bedankt ik ga eens even nadenken
Iets met de naam van het jongetje erop? Ik heb een tijd geleden iets gekocht bij www.kiekebooo.nl. Super service en heel erg leuk omdat het persoonlijk is. Ze hebben verschillende prijsklasses, dus je kan altijd wel iets vinden....
Ik heb van de buren die er net zijn komen wonen een heel leuk shirt gekregen, gemaakt via deze website www.simplycolors.be (er zijn vast ook varianten in NL ) Het was gewoon een zwart shirtje met als tekst '100% ...' (op de puntjes stond z'n naam). Erg leuk, leukste kraamcadeau dat we gekregen hebben vinden wij persoonlijk. Zoonlief was een paar weken en hebben maat 68 gekregen. Als je dan zou gaan voor maat 74 of 80, dan kan je al weinig fout doen.
Ik vind een persoonlijke cadeautje altijd leuk. Op borduurkadootjes.nl kan je allerlei babyspulletjes laten maken met de naam van het kindje. Bijvoorbeeld een pakket met badcape, slab en tutpopje Pakket Badcape, slabbetje en tutpopje (met geborduurde naam) - borduurkadootjes En ze pakken het ook nog eens heel leuk in.
met een kadobon van de Hema of prenatal zit je altijd goed denk ik. Maar uit je verhaal haal ik dat ze met wat tegenslagen hun wondertje hebben gekregen. Dan denk ik dat ze een persoonlijk kado juist op prijs stellen. Inderdaad iets met de naam van hun kindje. ik heb onlangs als kraamcadeau de naam van de kleine gegeven gespeld op een "treintje" Je kunt dat halen bij de prenatal. Met losse stukken kun je de naam combineren in de vorm van een trein of om op ergens op te plakken deur of muur. Dat vonden de ouders heel leuk. Ik had daarnaast nog wel een setje kleren gegeven , maar misschien kun je die vervangen door een kadobon.