...voor mijn zoontje. Hij is lang en smal. De meeste jeans, bijv. van de H&M, zijn hem te wijd...zelfs als de verstelbare tailleband op het strakst zit zit het broekje niet mooi om zijn middel. Heeft iemand ervaring met een merk wat wel goed zit bij zijn postuur? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Benetton (of hoe je het schrijft) Mijn ma kwam vorige week met een broekje voor Lena, veeeeeeeel te lang, en met maat 80 precies goed kwa omtrek. Normaal is maat 80 gewoon te wijd.
Vingino is echt een supermerk. Wel duur, maar ff op marktplaats zoeken en je vind er genoeg! Vingino valt namelijk vrij smal.
Wij hadden een enorm leuk, smal broekje van volgens mij Name-it in de uitverkoop op de kop getikt. Heel leuke rechte pijpjes, stond erg stoer.
Ik zou ook voor name it gaan. Goed verstelbaar. Wel wat aan de duurdere kant, maar ik vind het ook supergoede kwaliteit.
Vingino! Wel erg prijzig, maar perfect qua pasvorm! Is ook de enige broek hier die echt zo zonder problemen past, zowel in de breedte als de lengte!
Retour! Wel wat duurder, maar perfecte pasvorm en kwaliteit. Helaas ben ik over Vingino kwa kwaliteit minder te spreken, mijn zoontje had na een paar keer vallen al gaten in zijn broek. bij retour gaat bij ons de spijkerbroek veeeeel langer mee. En aangezien het nu uitverkoop is heb je al snel een broekje een stuk goedkoper.
Super bedankt meiden voor jullie reacties! Op aanraden van een aantal meiden heb ik voor mijn zoontje een Vingino jeans besteld en deze kwam gisteren binnen met de post en wat denk je......zit als gegoten! Deze zit hem echt supermooi! Dan maar een duurder broekje, als ie maar goed zit! Nogmaals bedankt!
Hier ook Vingino. Voor Misha koop ik dit merk nog vaak 2e hands via mp, die broekjes zijn vaak nog als nieuw (mt 86 of 82), omdat mensen vaak erg zuinig zijn op deze duurdere merken. Meestal heb ik een broekje van rond de 15 euro, wat er dan nog als nieuw uitziet.. Laatst ook een Retour gekocht, die zit ook perfect. Voor Milan is Vingino ook perfect, maar dat koop ik niet meer via mp. Zijn maat wordt al wat langer doorgedragen en 2e hands zijn vaak de knieƫn niet mooi meer, dus die koop ik wel nieuw.. Milan en Misha zijn dus ook erg smalle kindjes, waarvoor het enorm lastig is om goed passende broeken te kopen...
Jinne heeft (o.a.) een mooie spijkerbroek van Imps&Elfs (is volgens mij ook duur, maar was kraamcadeautje) deze zit ook PERFECT!