ik zal wel een vreemde zijn maar ik vind al die typische rtl 4, 5 en sbs 6 programmas verschrikkelijk. het hele talentenjachten gebeuren, real life soaps, sletje zoekt sloerie in de prairie, echte snolletjes in de jungle afijn noem maar op. ( gelukkig zijn we allemaal niet hetzelfde natuurlijk) maar wat ik dus wel leuke programmas vind: ik vertrek. groeten van max bestemming onbekend je zal het maar hebben keuringsdienst van waarde dat programma met die artiesten op zon vakantiebestemming ( weet effe niet de naam) opsporing verzocht 3 op reis Joris showroom heel heel soms bij gebrek aan beter wil ik weleens op sbs 6 red mijn vakantie kijken ( alleen die alberto:x)maar verder kijk ik bijna nooit naar al die andere pulp op de andere zenders. nog meer mensen?
Hmm ook dat valt bij ons onder pulp... Enige wat ik kijk zijn films en series eigenlijk. En soms als ik me verveel zet ik iets op als labyrint, keuringsdienst van waarde, rekenkamer, kassa... Meestal als ik zit te haken... Half oog op de tv, andere op m'n haakwerk
Hier staan eigenlijk ook alleen maar ned 3 - ned 1 - ned 2 op (in deze volgorde). De serieuzere programma's van BNN, allerlei consumentenprogramma's (behalve radar), wetenschapsprogramma's/quizzen, documentaires zoals die van Louis Theroux, heropvoedprogramma's (van de straat, bloed/zweet/luxe). Verder Ik vertrek, Hello Goodbye en de Kwis uit Paul de Leeuw (wordt in november een zelfstandig programma!)
Als ik tv kijk, wil ik zo min mogelijk hoeven nadenken. Hier dus veel TLC, say yes to the dress, four wedding, dat programma over die zigeuners, my worst tattoo etc. Verder veel documentaires en CI-programmas.
Zembla - mijn favo! DWDD Pauw & Witteman Dit is het enige wat ik echt kijk. Zap soms en of kijk een film. Verder vind ik TV niks aan.
belgie 1 en 2. Veel documentaires zoals Louis Theroux ed, engelse series zoals little britain en detectives: morse, midsomer murders, waking the dead. OMG i luv midsomer murders, zo sprookjesachtig (nu ja, de omgeving)
Ohja, tegenlicht... Die ontdekte ik laatst ook! Heb er erg van genoten Vooral omdat ze op het einde geen conclusie gaven maar je gewoon een positieve en een negatieve zienswijze had gekregen. En wat je er dan mee doet moet je zelf weten. Daar hou ik wel van
- Zembla - Brandpunt - Een vandaag - De vijfde dag - De keuringsdienst van waarde - 3 op reis - De rekenkamer - Altijd wat - VPRO Import - HollandDoc En ik ben een groot fan van NCIS, Greys anatomy en Criminal minds.
max heeft op woensdagavond nu een programma (volgens mij heet het heel holland kookt) wat wij erg leuk vinden (keken het altijd al op de bbc). Voor de rest kijken we veel naar discovery, national en tlc.
Ohja, tegenlicht... Die ontdekte ik laatst ook! Heb er erg van genoten Vooral omdat ze op het einde geen conclusie gaven maar je gewoon een positieve en een negatieve zienswijze had gekregen. En wat je er dan mee doet moet je zelf weten. Daar hou ik wel van Wel grappig om te lezen dat veel mensen tv kijken om niet na te hieven denken... Nu ik niet werk kijk ik juist vaker programma's juist om er wel bij na te denken... Niet nadenken doe ik overdag al zo vaak..
Heel Holland Bakt inderdaad zoooo leuk! Wordt op zo'n moment altijd een beetje pissig dat mijn over daar niet geschikt voor is
Nou inderdaad...kijk ik altijd Verder ook Joris showroom...mooi programma Verder kijk ik hollanddoc en cultura24..
Hollamddoc gaat over geld verdienen toch? Volgens mij zat mijn exwerkgever daar ergens in verstopt in de aflevering over vastgoed