echt interessante programmas op tv's

Discussion in 'De lounge' started by TinaTeenslipper, Jul 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

Feb 9, 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    +1. Tenminste HHB vind ik ook zooooooo leuk. En mijn oven is er wel geschikt voor.

2. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

My worst tattoo inderdaad jee wat komen daar lelijke tattoos voorbij he. Ik kijk daar ook regelmatig naar.
    Verder kijk ik de serieuze programma's van BNN graag en ook pulp zoals sommigen het hier noemen. Ik heb best een brede smaak qua tv.

3. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hier meestal gtst, pulp :p, een film of TLC....tv kijken doe ik heel weinig en is dan voor mij pure ontspanning. Mijn man kijkt alleen discovery en NG

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja als ik straks werk.. Heb ik vast ook wel weer wat meer behoefte aan niet-denken... Maar zit nu meest van de dag thuis met weinig aanspraak en daar wordt je een beetje simpel van.
    Dus dan kijk ik toch andere dingen merk ik :)

5. Papaver

Papaver Niet meer actief

Holland doc, Louis theroux, met name ned 3 zijn hier favoriet. Daarnaast series zoals game of thrones, homeland, true blood etc. Af en toe een echt goeie film. En gister is bij de favorieten de hokjesman gekomen. Op ned 3 om 21.00 uur goede docu serie!

O ja een britse serie/detectives op ned1 en 2 zoals midsomer murders en downton abbey. Maar ook varg veum op ned 2. Hij is de dubbelganger van mijn man dus daar kijk ik graag naar :)

6. knap

knap Niet meer actief

vind dat toevallig ook een erg leuk programma.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier kijken we merendeel alleen uitzendinggemist.nl of andere streaming video's/docu's. Dan kunnen we het zelf bepalen. Series en films kijken we sowieso niet via kabeltv.

8. Saskia78

Same here.. Maar ik ben gewoon niet zo van op de klok achter de tv kruipen.. Dus dan kijk ik rustig de aflevering van de avond of de week ervoor.
    Hou niet van actualiteitenrubriejen enzo... Dus dagje later is de nieuwswaardig er echt nog niet vanaf :)

Wat kijken jullie kinderen eigenlijk?
    Buiten de standaard Nickelodeon filmpjes dan he :)

Hier klokhuis
    Willem wever
    Freek op safari / Freek in het wild.
    (En in het najaar zijn er weer nieuwe afleveringen van Freek!)

9. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Ik kijk het liefst onzinnige tv. Overdag staat de tv, als ie aanstaat, op Ned.3 en 's avonds eigenlijk altijd RTL 4. Maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet zoveel kijk. Hij staat meestal gewoon aan als achtergrondgeluid.

10. Saskia78

Mja dat kan ik dus niet.. Mijn ogen trekken steeds naar bewegend beeld.
    Niet alleen tv trouwens.. Als ik zo zit dat ik de voordeur kan zien, kijk ik ook steeds op als er iemand langs loopt.
    En toen je nog van de woonkamer op straat kon kijken was het helemaal hopeloos :)

Dus hier enkel tv aan als ik ook echt de behoefte heb om te kijken :)

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik raak juist afgeleid van de tv op de achtergrond. Ik voel me dan gehaast en het is net alsof ik mij niet goed kan concentreren met waarmee ik op dat moment bezig ben.

Mijn vriend zet ook vaak de tv aan en kijkt verder niet. Ik heb dan echt zoiets van: heeee, dat kost geld. Tv uit óf kijken. Anders zet je maar een radio aan ofzo.

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Op dit moment Wimbledon
    Om 15:00 TLC Four weddings USA (lekker dom maar beter te harden dan UK versie)
    Madman
    Call the midwife
    Upstairs Downstairs
    enkele andere BBC programma's
    Tussen kunst & kitsch
    documentaires
    sporadisch een film (trek de reclames slecht)

Kids: KRO kindertijd, Studio 100, Sesamstraat en verder niet (dvd's)

Ik kijk zelden Rtl of Veronica etc

13. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik kijk altijd ff wanneer ik mn zoontje van de opvang heb gehaald alle programmas die ik wil zien. Die installeer ik in dat de tv daar naar overspringt. Tot we gaan eten mag mn zoontje dan tv kijken. Meestal om half 8 kijk ik naar beschuldigd.

Waar ik trouwens aan dacht bij de titel is mijn live show. Gebracht als een quiz maar daarnaast heel interresant. Je kan er echt dingen van leren.

Ik kijk verder heel divers tv en ik neem bijna elke avond wel een film op via het kastje gewoon van UPC.

14. Islah

Islah Niet meer actief

Precies... Wij hebben geen tv, maar mijn moeder zet de TV altijd maar aan omdat ze 'geluid wil'. Dat vind ik echt zo raar. Lijkt me nogal verspillend. Snap ook niet zo waarvoor ze per se dat geluid wil, een tikkende klok maakt ook geluid maar dat zegt ze vervelend te vinden.

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja ik begrijp dat niet zo goed. Stilte vind ik ook prima, maar daarin ben ik van tegenstrijdig karakter van mijn vriend, want hij kan daar juist niet zo goed tegen. En als ik dan tegen hem aan zit te kleppen zet hij zijn koptelefoon op en vindtie dat ik teveel praat, LOL. Nou eh, dan niet jonguh :x:D Tis ook nooit goed :cool:

16. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Ja zal ook wel een stukje gewenning zijn. Maar als ik de radio aanzet kan ik me juist niet concentreren, dan ga ik met alle liedjes meezingen ;) Ik zet ook altijd de tv aan als ik naar bed ga anders kan ik niet slapen. Dan gaat ie wel op de timer hoor als ie de hele nacht aanstaat vind ik ook zonde.

17. Saskia78

Tikkende klok accentueert juist de afwezigheid van ander geluid :)

Hier dus wel altijd de radio aan..
    Dat gaat prima :)

18. Islah

Islah Niet meer actief

Haha. Mijn vader was ook niet zo'n prater. Zei mijn moeder gerust tegen 'm "auw, jan, wat doen mijn oren zeer!" en mijn vader zette die tv (als er niet naar werd gekeken) dus gerust altijd uit...
    Wat ik best asociaal vind trouwens, is dat die tv gewoon aan blijft staan als ik bij haar op bezoek ben. Ik kan me dan niet eens concentreren op het gesprek.

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Op het moment dat we 's avonds in bed zonder afleiding liggen te kletsen, kletstie de oren van mijn hoofd. Hou op, schei uit :D Ik wilde dat hij half zo spraakzaam was vanaf het moment dattie thuis komt als op het moment dat ik doodmoe wil gaan slapen. Whahahaha.

Ik vind het ook niet fijn als er een tv aan staat op bezoek. Of de radio tijdens verjaardagen. Ik ben halfdoof en vind ieder bijgeluid hinderlijk tijdens gesprekken.

20. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Nee tv aan als je ergens op bezoek bent of bezoek thuis hebt vind ik ook irritant, voor jou kan ik me dat al helemaal goed voorstellen. Daarbij vind ik het ook niet echt netjes.

Share This Page