Echt?! Is dit een slechte grap ofzo?

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Lynnami, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Gisteren nadat we terug kwamen van een bbq met vrienden toen we de post ophaalden werden we even stil toen we een van de enveloppen openden.
    We hadden een gedenkplak besteld om op de kubus te plakken waar Skyler* tot in de eeuwigheid zal verblijven.
    Op de plak stond:
    Sklyer D. (achternaam)

Bekijk bijlage 86458

Denken die mensen nou helemaal niet na? Kijken ze niet of er misschien spellings fouten zijn die gecorrigeerd moeten worden?
    We betalen "big bucks" om iets te hebben waar we allebei de rest van ons leven tegenaan moeten kijken, en dan dit...
    Ik ben er nogsteeds sprakeloos van. Moest het even kwijt :(

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wat een vreselijke fout!!
    Ik zou hier dus wel achterna gaan!

3. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Hebben jullie zelf de tekst zo aangeleverd? Of hebben zij een fout gemaakt?

Als de fout bij hen ligt, moeten ze natuurlijk kosteloos een nieuwe maken. Als de fout bij jullie ligt, ligt het moeilijker. Zou aardig zijn als je ze je dan tegemoet komen door een korting te geven op het nieuwe 'plakaat'.

4. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hebben we ook al gedaan Jolan. Ik heb er gewoon slecht van geslapen afgelopen nacht. Ik begon net weer een beetje normaal te slapen...
    Vergeet niet dat we in de States wonen ;) Als ze dit niet binnen een week opgelost hebben komt er nog een staartje aan dit hele verhaal.

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Fout ligt bij hun. We hebben direct nagekeken of ik het misschien verkeerd had opgegeven omdat ik erg emotioneel was, maar fout ligt duidelijk bij hun.

6. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wat verschrikkelijk trouwens van je zoontje. Snap dat je dit er dan net even niet bij kunt hebben. Heel veel sterkte.

7. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ja precies, dat kan dan ook makkelijk gebeuren ja als je er middenin zit. Echt heel erg slordig van dat bedrijf.
    Inderdaad eisen dat ze dit op zeer korte termijn recht gaan zetten!

8. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :( Jeetje wat belachelijk, alsof het allemaal niet verdrietig genoeg is! Ik hoop dat ze het netjes oplossen meid.

9. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Dit meen je niet!! Ik kan me je woede echt wel voorstellen. kan me niet voorstellen dat mensen die in die business werken en dus weten wat voor emotie's er bij komen, dat ze niet een keer extra checken....

Ik had dat bij het kaartje van Robin* ook een fout.
    We kregen per mail een bevestiging van t versje en dat moet je dan goed nakijken en dan een goedkeurig terug sturen.
    Ik had het wel 10 x overgelezen maar t was me niet opgevallen.
    het ging om iets onbenulligs, er miste ergens een letter in een zin, maar wat was ik boos op alles en iedereen terwijl ik er zelf langs had gelezen...

Ik hoop dat het goed opgelost wordt bij je...

ps: ik heb een kleinigheid voor jullie laten maken, wat morgen op de bus gaat..... Ik heb zijn naam ook wel 10 x gecheckt of t goed geschreven stond..Ik hoop dat je t leuk vind...

**knuf**

10. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Verschrikkelijk!! Ze moeten het toch eerst laten checken?! Niet normaal .. Hoop dat jullie er op een goeie manier uitkomen met het desbetreffende bedrijf.
    Sterkte met alles!!

11. Meara

Meara Niet meer actief

Wat een vreselijke fout. Tuurlijk is een fout mensen maar dit is erg pijnlijk

12. Islah

Islah Niet meer actief

Het ziekenhuis heeft ook de naam van mijn overleden dochtertje fout gespeld (zo'n verpleegster) terwijl ik dat duidelijk voor haar gespeld heb. >_<

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #13 jedalin, 19 jul 2010
    Laatst bewerkt: 19 jul 2010
    jee wat ontzettend rot, dat ze het zo fout gedaan hebben!
    Maar het lijkt me dat ze het echt wel opnieuw maken, als de fout bij hun ligt. ze moeten wel.
    heb je al contact opgenomen? staan er op hun site, als ze die hebben, voorwaarden?

Liefs

14. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Linda- Ik heb alles correct doorgegeven en dus moeten hun hoe dan ook dit probleem oplossen.
    Ik ben er gewoon echt niet goed van. Hoe kunnen ze dit nu doen?!
    Ik wil dit hoofdstuk af kunnen sluiten en beginnen aan het verwerkingsproces.

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    jeetje meis, ik ken je nog van een ander topic.. ik heb helemaal gemist volgens mij dat t fout is gegaan, zit hier gewoon half met tranen, wat erg meis...

En zo een fout, dat kan echt niet.. t is allemaal al zo pijnlijk en dan maken ze nog zo een fout, mag voor ze hopen dat ze t meteen corrigeren en goedmaken met jullie!

Knuf!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een vreselijke fout zeg :(

17. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik heb net een email gekregen dat het opgelost gaat worden.
    Hier copy-paste van de email:
    Hello,
    Thank you for your email. We will have a new plaque engraved and shipped out today. We apologize for any inconvenience. If you have any questions please let us know, thank you.

Sincerely,

Miranda
    Perfect Memorials

Kort maar krachtig. Maar het word vandaag nog opgelost dus!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    gelukkig een snelle reactie. Fijn dat ze hem gelijk vandaag maken.
    Sterkte meid

19. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Jeetje, wat een ontzettende fout zeg... Wel fijn dat ze het meteen op gaan lossen, maar wat maken dat soort fouten veel los hè!!!

20. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hier ook veel tam tam geweest bij onze 1e zijn naam mede ze dachten dat het om een spelfout ging in een vaak voorkomende naam op de sis-kaart.
    4 maanden heeft het geduurd eer ze doorhadden wie de fout had gemaakt....:x:(

Deel Deze Pagina