Stadsverwarming

Discussie in 'De lounge' gestart door riga01, 10 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Hoi dames!

Wij gaan eind deze maand verhuizen. Ik heb voor mijn elektriciteit essent gehouden en de standen doorgegeven (had ik ook in mijn vorige woning). Ik heb alleen wel stadsverwarming en die valt onder eneco. Deze heb ik nog niet aangemeld omdat dit mij nog niet helemaal duidelijk is. Moet ik hiervoor gewoon eneco bellen en de stand doorgeven en vervolgens mijn elektriciteit bij essent houden? Of ben ik verplicht zowel de stadsverwarming als de elektriciteit nu bij eneco aan te vragen? Misschien stomme vraag maar nog nooit stadsverwarming gehad hihi

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Je kan gewoon kiezen bij wie je elektriciteit afneemt.

3. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Stadverwarming is geen vrij product inderdaad en zul je moeten afnemen bij degene die het beheert, in jouw geval Eneco dan.
    Je overige producten kun je kiezen.
    Gas zal wegvallen voor je.
    Waarschijnlijk of voor zover ik ken zul je dan misschien ook tapwater hebben?
    Gewoon ff bellen :)

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb ook stadsverwarming. Ik betaal mijn gas/stroom bij energiedirect. En de boiler huur ik bij gsu/eneco. Bij een storing moet je bij stedin zijn. Ik heb ook warmtemeters op de verwarming dat gaat via ista/de woningbouw.

5. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.703
    2.382
    113
    Wij hebben ook stadsverwarming en warm tapwater en zijn daarmee gebonden aan de Nuon. Voor elektriciteit ben je wel vrij in je keuze van leverancier.

Deel Deze Pagina