Babyzwemmen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Polletjepiek, May 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hallo allemaal,

Binnenkort gaan we met ons dochtertje naar babyzwemmen. Maar welke zwemluier is geschikt voor een baby van bijna 6 kg? En doe je er dan ook nog een gewoon zwembroekje over aan oid? Wie heeft tips? Andere tips en ideeën zijn ook welkom.

Groetjes Saskia

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben zwemluiers van de kruidvat, hier overheen deden we nog wel een schattig zwembroekje.
    Je hebt ook zwemluiers die je meerdere keren kunt gebruiken, is een broekje met zeg maar daar de luier al in.

3. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik had zwemluiers van de kruitvat, zitten er 12 in.
    ik had er nooit nog eens een zwembroekje/badpakje over aan.
    nu gebruik ik geen zwemluiers meer , ze heeft nog nooit wat in het water gedaan.

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    wij zijn gisteren voor het eerst wezen zwemmen. hier ook de kruitvatluiers. waren nog wel aan de grote kant (nathan is nu zo'n 6 kg) maar met zwembroekje er over heen ging het prima!

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Oke, bedankt alvast. En voeden jullie je baby's na het zwemmen? (ik geef fles, borst lukte niet goed) en doe je dat dan in het zwembad of als je weer thuis bent?
    In een folder van de GGD stond dat warm drinken na het zwemmen belangrijk is ivm de temperatuur?

Groetjes

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Hier in het zwembad stond alleen niet voeden vlak voor het zwemmen. Toen we thuis waren heeft Nathan wel bijna meteen wat gedronken.. maar dat kwam gewoon zo uit..Dat het nodig is voor de tempereatuur heb ik nog nooit van gehoord. Nu vond ik Nathan ook niet heel koud ofzo hoor na het zwemmen.. Hij moest ook helemaal niet huilen ofzo toen we uit het water gingen en hem moesten aankleden...

Share This Page