hallo mensen ik zit aan de pil maar heb zo'n raar gevoel ik ben vorige week nog gewoon ongesteld geworden met stolsels en mijn normale kleur ongesteldheidsbloed maar heb het gevoel of mijn buik aan de onderkant van men navel opgezwollen is ik heb al de afgelope 2 weken 3 teste gedaan allemaal negatief gister was de laatste ik ben niet misselijk mar ik voel me ook niet 100% en gister toen ik ademde had ik pijn aan me rug. ik vind dat echt raar
Klinkt niet echt alsof je zwanger bent... Misschien even langs de dokter om te laten kijken wat er evt. zou kunnen zijn?
ik was net bij de dokter ik haat dokters ze nemen me nooit serieus ze hebben me altijd staan uitlache deze keer ook weer maar moet terug komen met urine nu vroeg ik me af als ik gistere die test gedaan heb en die was negatief dan heeft het bij de doktergeen nut of doen ze bij de dokter heel veel tests zodat ze het niet verkeerd kunnen hebben?
Nee bij de dokter doen ze dezelfde test als die jij thuis doet. Ik zit ook al een tijdje met klachten, vreselijk moe, afgelopen 4 maanden 9 kilo aangekomen (al zolang ik uitgegroeid ben hetzelfde gewicht gehad), borsten zijn 2 maten gegroeid en ik heb een buik alsof ik 20 wkn zwanger ben (erg vervelend want iedereen vraagt dus ook hoelang ik nog moet). Ik word gewoon ongesteld en heb een spiraal. Heb mijn spiraal al 2 jaar. Ik ben in juni 6 dgn over tijd geweest en heb sindsdien een cyclus van tussen de 32 en 36 dagen, dit was altijd netjes 28. Dus... waar die opgezette buiken enzo vandaan komen, al sla je me dood! Ik heb vorige week een bloedtest gehad om te controleren of mijn schildklier niet te langzaam werkt, omdat ik zo aangekomen ben en vreselijk moe ben. Bloeduitslagen waren allemaal goed dus dat is het niet. Nu moet ik donderdag voor een echo van boven en onderbuik. Ben benieuwd dus! Meid, laat je niet afschepen, als je het niet vertrouwd test je over een week nog een keer. Zie je dan nog steeds niks? Je kan er altijd op staan bij je huisarts om doorverwezen te worden. Mijn huisarts doet er overigens wel alles aan om uit te zoeken wat het is. De opgezwollen buik kan ook met je stofwisseling te maken hebben. Heb je geen last van obstipatie? Veel sterkte in ieder geval! Liefs, Tijgetje
nou eigenlijk gaat mijn stoelgang nu eindelijk es goed maar goed ik heb men urine afgeleverd bij de dokter en die zei ook van negatief en ze zeiden dat het niet kon omdat ik ongesteld ben geweest met stolsels maar nu heb ik klein beetje krampjes in me onderbuik echt ik word maf
Ja ik word ook maf geloof ik, ik heb eem tijdje gedacht dat ik zwanger was (was toen 6 dagen overtijd), maar omdat ik daarna gewoon ongesteld werd en verder alleen mijn cyclus langer is geworden ben ik daar maar een beetje vanaf gestapt. Maar er moet toch een verklaring zijn bij mij voor die gewichtstoenamen en dikke buik. Het doet ook best een beetje pijn als mensen ineens vragen hoelang je nog moet Ik hoor het wel donderdag met de echo, hoop dat ze vinden waar het vandaan komt. Gaat de HA verder bij jou nog iets doen? Liefs, Tijgetje
tis toch maf als tiener wil je neit zwanger worden en doe je er alles aan om niet zwanger te raken ben je volwassen en wil je kindere lukt het niet en zit je constant in spanning van ZWANGER! vrouwe hebbe het moeilijk :S
Kun je wel zeggen ja... Ookal moet ik heel eerlijk zeggen dat ik er ook nog niet echt mee bezig was, hubbie en ik wilden volgend jaar pas van start gaan Liefs, Tijgetje
Ik werk al 2 jaar fulltime als intercedente op een uitzendbureau, heb Havo gedaan, schoevers office management en een cursus intercedente. Mijn hubbie werkt op dit moment ook, maar gaat in feb nog een jaar zijn studie afmaken. Uiteraard wonen we gewoon samen dus dat is het probleem niet. Maar hij wil eerst zijn studie afmaken en dan pas voor een beeb gaan.
Haha office management was maar een jaar hoor en intercedente opleiding heb ik gedaan toen ik al werkte
Nee ik heb een koperdraad spiraal al ruim 2 jaar. Schijn echt een zwangere buik te hebben, maar testen dus al 4 maanden negatief en gewoon ongesteld, wel korter (was 7 dagen en nu 4) maar ongesteld is ongesteld.
nou heb me urine ingeleverd en ze zeiden dat het negatief was maar ik wil gewoon als het over een week nog zo is een bloedtest doen want ze neme me nooit serieus
ehm, ik wil niet heel vervelend overkomen, maar je klachten kunnen volgens mij van van alles komen, misschien zelfs gewoon een griepje. Het klinkt in ieder geval niet levensbedreigend, dus bij deze wens ik je beterschap! Verder kan ik je adviseren om pas naar de dokter te gaan als dat echt nodig is, dat is ook beter voor je no-claim. Maar goed, dat moet je natuurlijk zelf weten... Groetjes en succes ermee! maris
He Tijgertje, Zat even jullie conversatie te lezen. Heb een vriendin die ook een spiraal had net als jij, nooit last van gehad totdat op een dag haar lichaam volledig "gereset" werd. Allemaal rare klachten, dachten zelfs aan leukemie ed! Lag niet aan het spiraal, hadden ze gechekt. Nou uiteindelijk ging het spiraal er toch uit, was iets verzakt, alle klachten over na een week! Hoor steeds meer van dit soort verhalen, misschien moet je het gewoon eens zonder proberen? Dan heb je alles uitgesloten, kan me voorstellen dat die opmerkingen over je buik niet echt tof zijn om te horen. Succes in elk geval. Groeten S.