Volgens mij was ik daar niet echt mee bezig, want kan me er niets van herinneren of ie bewogen heeft of niet
Haha wat een goede vraag! Ik heb de kleine niet gevoeld tijdens de weeën en de bevalling. Maar nu had ik zowiezo wel een heel rustig kindje in mijn buik.
Ik heb onze dochter wel voelen bewegen tijdens de weeën. Maar vooral bij de uitdrijving. Nijn draaide toen nog steeds met haar hoofd. Ze lag niet helemaal lekker Tijdens het persen heb ik dat ook nog gezegd dat ze zo draaide met haar hoofd. Na haar geboorte was ook duidelijk waarom: Ze had haar hoofdje scheef in het geboortekanaal. Ze had een megauitstulping aan de zijkant van haar achterhoofd. Maar het is allemaal bijgetrokken! Ondanks dat ze zo raar lag had ik maar een klein scheurtje.
Dat is een goeie vraag!!!!! Uhhhmmmm, ik kan me er niks van herinneren dus ik denk het niet hahaha, waarschijnlijk wel ma dat heb je tog allemaal niet in de gaten als je eenmaal bezig bent haha
ik kan het me ook niet echt herinneren. Maar door de inleiding lag ik aan het ctg dus we konden precies zijn hoe onze kanjer het deed. dan maak je je zowiezo minder druk of er bewogen wordt ja of nee.
Ik voelde het wel net voordat de ontsluiting volledig was toen draaide ze een kwartslagen begonnen de persweeen Maar verder was ik te veel met mezelf (en de PIJN en de rugweeen) bezig dat ik er niet eens opgelet had
de 2e voelde ik eigenlijk niet bewust meer... de 1e was nog druk aan het bewegen tot het laatste moment aan toe... en dat was niet zo prettig. Alles doet al pijn en als je dan nog een paar rake trappen erbij krijgt... nee, geen pretje .
ik vraag me altijd af hoe mensen dat weten.. ik had wel wat anders aan mijn hoofd tijdens de weeen Ties was in mijn buik al heel druk, maar of ik hem tijdens de weeen heb gevoeld, geen idee!
tja.. als het dus dóór de pijn van de weeen heen komt en dus niet te missen is... zoals gezegd: Niet lekker
De oudste 2 waren erg stil vanaf dat mijn vliezen braken. Maar de jongste pffff hou op zeg, die bleef flink stampen tijdens de weeen, tot op het laatst toe
Onze dochter was heel druk tijdens de bevalling. Ik heb dat onthouden omdat er tijdens zwangerschapsgym gezegd was dat de meeste kinderen heel rustig worden tijdens de bevalling en het viel me op dat onze dochter dat juist niet was. Ook de verloskundige viel het op, die merkte op dat m'n buik heel erg bewoog.
mijn kindje was ook heel druk, steeds als hij bewoog kwam er weer een golf vruchtwater mee naar buiten Aan de ene kant was het wel fijn om te voelen dat hij lekker actief was, aan de andere kant had ik al pijn genoeg en kon ik het er slecht bij hebben.
Ik kan het me niet herinneren... heb niks opgemerkt, dus ik denk (???) dat ze tijdens de weeën gewoon lekker stil hebben gelegen.