bewegingen kindje tijdens weeen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door danielle2911, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Ik ben eigenlijk benieuwd hoeveel je je kindje voelt tijdens de weeen/bevalling... :(

2. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij was ik daar niet echt mee bezig, want kan me er niets van herinneren of ie bewogen heeft of niet:)

3. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Haha wat een goede vraag!
    Ik heb de kleine niet gevoeld tijdens de weeën en de bevalling.
    Maar nu had ik zowiezo wel een heel rustig kindje in mijn buik.

4. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Ik heb onze dochter wel voelen bewegen tijdens de weeën. Maar vooral bij de uitdrijving. Nijn draaide toen nog steeds met haar hoofd. Ze lag niet helemaal lekker ;) Tijdens het persen heb ik dat ook nog gezegd dat ze zo draaide met haar hoofd.
    Na haar geboorte was ook duidelijk waarom: Ze had haar hoofdje scheef in het geboortekanaal. Ze had een megauitstulping aan de zijkant van haar achterhoofd. Maar het is allemaal bijgetrokken!

Ondanks dat ze zo raar lag had ik maar een klein scheurtje.

5. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Dat is een goeie vraag!!!!!:$
    Uhhhmmmm, ik kan me er niks van herinneren dus ik denk het niet hahaha, waarschijnlijk wel ma dat heb je tog allemaal niet in de gaten als je eenmaal bezig bent haha:p

6. pcomiep

pcomiep Actief lid

22 mrt 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan het me ook niet echt herinneren. Maar door de inleiding lag ik aan het ctg dus we konden precies zijn hoe onze kanjer het deed. dan maak je je zowiezo minder druk of er bewogen wordt ja of nee.

7. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik voelde het wel net voordat de ontsluiting volledig was toen draaide ze een kwartslagen begonnen de persweeen :D
    Maar verder was ik te veel met mezelf (en de PIJN en de rugweeen) bezig dat ik er niet eens opgelet had :D

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    kan er ook niks van herinneren, volgens mij niks gevoeld beide keren.

9. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    ik had zoveel pijn dat ik echt niks anders kon voelen dan die pijn.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    de 2e voelde ik eigenlijk niet bewust meer... de 1e was nog druk aan het bewegen tot het laatste moment aan toe... en dat was niet zo prettig. Alles doet al pijn en als je dan nog een paar rake trappen erbij krijgt... nee, geen pretje ;) .

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik vraag me altijd af hoe mensen dat weten.. ik had wel wat anders aan mijn hoofd tijdens de weeen ;)

Ties was in mijn buik al heel druk, maar of ik hem tijdens de weeen heb gevoeld, geen idee!

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja.. als het dus dóór de pijn van de weeen heen komt en dus niet te missen is... zoals gezegd: Niet lekker ;)

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Eeeeehhhh, voor zo ver ik weet niet.

14. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    De oudste 2 waren erg stil vanaf dat mijn vliezen braken. Maar de jongste pffff hou op zeg, die bleef flink stampen tijdens de weeen, tot op het laatst toe :D

15. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Onze dochter was heel druk tijdens de bevalling. Ik heb dat onthouden omdat er tijdens zwangerschapsgym gezegd was dat de meeste kinderen heel rustig worden tijdens de bevalling en het viel me op dat onze dochter dat juist niet was. Ook de verloskundige viel het op, die merkte op dat m'n buik heel erg bewoog.

16. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.993
    6.743
    113
    zuid-holland zuid
    mijn kindje was ook heel druk, steeds als hij bewoog kwam er weer een golf vruchtwater mee naar buiten :)
    Aan de ene kant was het wel fijn om te voelen dat hij lekker actief was, aan de andere kant had ik al pijn genoeg en kon ik het er slecht bij hebben.

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik kan het me niet herinneren... heb niks opgemerkt, dus ik denk (???) dat ze tijdens de weeën gewoon lekker stil hebben gelegen.

18. Trees

Trees Niet meer actief

Volgens mij niks gevoeld :(.

Ook niet op gelet. Was nogal druk op dat moment :D

Deel Deze Pagina