Armband mooi bij man

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnetje1981, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje1981

    Zonnetje1981 Actief lid

    19 mei 2011
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

    Ik zit erover te denken mijn man voor de kerst een leren armband cadeau te doen. Dit is een mannenarmband te bestellen bij mevrouwtje appel. Je kunt daarop laten zetten wat je wil maar ik vind dit voorbeeld van 2 geboortedatums van je kids + de eerste letter van de naam wel erg leuk.

    Maar wat denken jullie? Hij heeft een redelijk grof horloge van Diesel met bruine leren band. Geen idee waarom ik zo twijfel. Wellicht omdat leren armbanden een beetje "gay" maken? Of tenminste, ik denk in de ogen van veel mensen.

    Groetjes!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. miepje77

    miepje77 Fanatiek lid

    25 mei 2008
    1.856
    427
    83
    Wel leuk, maar mijn man zou het niet dragen.
     
  3. Dat hangt puur af van wat je man mooi vindt, toch? Wat anderen ervan vinden, doet er niet zo toe in mijn ogen..

    Mijn man zou dit echt afschuwelijk vinden (en ik ook :p), maar als ik er iemand anders mee zou zien lopen, zou ik 'm niet direct zien als belachelijk figuur (wat bijvoorbeeld wel zo is met mannen die laarzen dragen :p).
     
  4. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    I love it.... Maar mijn partner helaas niet... Hij draagt zijn horloge ook niet vaak, haha. Die heb ik voor hem gekocht voor Vaderdag.
     
  5. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Wat een leuk idee. Ik denk dat mijn man 'm wel zou dragen.
     
  6. JackieSt

    JackieSt Fanatiek lid

    18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik vind het wel een leuk idee maar mijn vriend zou het niet dragen. Hij draagt altijd een leren armband van Buddha to Buddha. Vind ik persoonlijk ook wat stoerder en mooier.
     
  7. Thunder

    Thunder Bekend lid

    30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man zou het niet dragen, omdat het niet lekker zit en niet handig is op zijn werk. (en hij vindt het ook niet mooi denk ik, maar dat is een kwestie van smaak)
     
  8. nijntje1984

    nijntje1984 VIP lid

    15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik vind het heel mooi voor een man. Mijn man heeft ook een lederen armband (merk ontsnapt me) en op feestdagen draagt hij die wel eens.
     
  9. TempusFugit

    TempusFugit Niet meer actief

    Ligt een beetje aan wat voor type je man is. Ik vind deze armband op zich nog wel leuk voor sommige mannen (had eigenlijk zo'n zilveren grove schakelarmband verwacht bij de topictitel, die vind ik persoonlijk vreselijk)
     
  10. Skyscrapper

    Skyscrapper Fanatiek lid

    11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik vind dat zoiets echt moet staan bij een man, echt een beetje een stoere bikkel.
    Mijn man is niet het type voor armbanden.
     
  11. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik vind armbanden, kettingen en oorbellen nooit mooi bij een man dus ik zou hier nooit voor kiezen en mijn man zou het (gelukkig voor mij ;)) ook echt niet willen dragen.
     
  12. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    ik houd niet zo van armbanden maar op zich vind ik die van mevrouwtje appel nog wel leuk...

    Ik heb zelf fotosieraden verkocht (armbanden met verschuifbare fotoschuivers) en die heb ik ook een keer voor een man gemaakt maar dat zou mijn man geeneens gepast hebben maar had ie ook niets gevonden, daar heb ik toen wel gave sleutelhangers met sliders voor laten maken...
     
  13. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    Leuk zo'n armband!!
     
  14. pinter

    pinter Fanatiek lid

    9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Mijn vriend zou deze niet dragen,is te smal bij hem.
    Zelf hou ik wel van een lederen armband bij een man,maar dan wel een brede armband bij een man met stevige handen en armen (zoals mijn vriend:D).
    Andere armbanden zoals zilveren schakel ofzo vindt ik niet mooi,te patserig in mijn ogen.
     
  15. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Leuk, maar kleine kans dat je man dit ook daadwerkelijk gaan dragen.
    (Er vanuit gaande dat jou man een typische man)
     
  16. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Tja, hier toch echt een typische kerel thuis, maar zo'n armband zou hij echt wel dragen (en het ook nog mooi vinden). Mijn man draagt altijd een horloge een een zwarte leren armband, ziet er absoluut niet gay uit.
    Je moet het als man wel kunnen hebben vind ik ;)
     
  17. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    enige armbanden die mijn man draagt zijn loomarmbanden die zijn dochter heeft gemaakt LOL zelfs de roze hahaha
     
  18. Chaos

    Chaos Actief lid

    5 apr 2014
    269
    0
    0
    Ik vind het wel leuk :), hangt wel een beetje van de man af maar als hij ook een horloge heeft met leren band dan denk ik dat dit ook wel kan. Vind het wel jammer dat hij wat smal is.

    En tjha EUR 30,00 is natuurlijk zonde als hij het vreselijk vind maar ook weer niet het einde van de wereld als het uiteindelijk nog niet zo (vaak) zal dragen.

    Als jij het leuk vind en denkt dat het leuk staat zou ik het gewoon geven! :). Wel een origineel cadeau!
     
  19. Queen

    Queen Fanatiek lid

    11 aug 2010
    1.066
    251
    83
    Ik vind een stoere leren armband best leuk maar dat gedoe met geboortedata en voorletters echt vreselijk.
     
  20. Queen

    Queen Fanatiek lid

    11 aug 2010
    1.066
    251
    83
    Mijn man draagt soms een rvs armband met rubber.
    Vergelijkbaar met dit:
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina