Vraag aan degenen met juridische kennis!

Discussie in 'De lounge' gestart door Anne1985, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Mijn man heeft een eigen bedrijfje (ZZP-er) met een kantoor in huis. Open op afspraak. Het bedrijf is dus bij de kamer van Koophandel geregistreerd op ons eigen adres. Nu is het pand naast ons verkocht aan een bedrijf dat precies dezelfde producten en diensten leverd als mijn man!!! Mag dat zomaar??? Wij balen hier stevig van, het is in deze tijd al zo moeilijk om genoeg werk te hebben!

Morgen belt mijn man zijn rechtsbijstand verzekering maar het zou fijn zijn als iemand ons nu al iets zou kunnen vertellen :(

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom dat niet zou mogen. Ik snap dat het balen is, maar ik denk niet dat het verboden is...

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja dat mag!

4. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Waarom zou het niet mogen?

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    zwaar lullig maar het mag inderdaad wel! helaas... want het is natuurlijk absoluut niet leuk en snap ook niet goed waarom dit bedrijf dat doet gezien ze misschien ook hun eigen ruiten een beetje ingooien of het moet natuurlijk een veel groter bedrijf zijn dan wat je man heeft

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja dat mag. denk aan bv autozaken die ook naast elkaar zijn of meubelzaken

7. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ja tuurlijk mag dat, twee supermarkten naast elkaar mag toch ook.

8. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ja jullie hebben gelijk, zo heb ik er nog helemaal niet over gedacht. Zal de schrik wel zijn... :( Balen zeg!! Dat word een concurentiestrijd! ;)

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja dat mag. gemeente etc mogen concurentie niet tegen gaan! dus niemand zal er wat aan doen!

10. Que

Que Niet meer actief

Ja dat mag.

Volgens mij is het zo dat de gemeente bepaald of het bestemmingsplan gewijzigd moet worden

Deel Deze Pagina