Mijn man heeft een eigen bedrijfje (ZZP-er) met een kantoor in huis. Open op afspraak. Het bedrijf is dus bij de kamer van Koophandel geregistreerd op ons eigen adres. Nu is het pand naast ons verkocht aan een bedrijf dat precies dezelfde producten en diensten leverd als mijn man!!! Mag dat zomaar??? Wij balen hier stevig van, het is in deze tijd al zo moeilijk om genoeg werk te hebben! Morgen belt mijn man zijn rechtsbijstand verzekering maar het zou fijn zijn als iemand ons nu al iets zou kunnen vertellen
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom dat niet zou mogen. Ik snap dat het balen is, maar ik denk niet dat het verboden is...
zwaar lullig maar het mag inderdaad wel! helaas... want het is natuurlijk absoluut niet leuk en snap ook niet goed waarom dit bedrijf dat doet gezien ze misschien ook hun eigen ruiten een beetje ingooien of het moet natuurlijk een veel groter bedrijf zijn dan wat je man heeft
Ja jullie hebben gelijk, zo heb ik er nog helemaal niet over gedacht. Zal de schrik wel zijn... Balen zeg!! Dat word een concurentiestrijd!
Ja dat mag. Volgens mij is het zo dat de gemeente bepaald of het bestemmingsplan gewijzigd moet worden