Echt of indroger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabri, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha sorry off topic. Wat leuk dat er ineens een handtekening verschijnt halverwege het topic.

Ik zou een foto van jouw toilet in je handtekening zetten :D LOL

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahahaha! Ik heb in eens tekst onderin. Zo heb ik ook heel lang geen avatar gehad, tot ik ineens op een dag door kreeg hoe ik dat voor elkaar moest krijgen. Ik ben gewoon niet zo heel handig met die dingen.

Mmm mijn toilet is niet zo heel bijzonder :p al zit er wel een handige wc bril op (gewone met kinderbril geintegreerd, ideaal met kleine kinderen)

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hahaha, ik dacht serieus dat er stond;
    Nu kan ik eindelijk foto's plaatsten van van mijn huis, mijn dieren, mijn testen, mijn boodschap op mijn toilet :D

Nee ff serieus, hartstikke goed mamabri dat je dit al kan. Ik verwacht binnenkort een foto van jou :)
    En ik hoop van een positieve zwangerschapstest!

4. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Mijn complimenten hoor;)

Nou mamabri,, kom maar op met je foto's! Je kan het:D Hoop ook dat je test positief is

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Haha heb gelachen om dit topic :D
    Ik ben nu wel heel benieuwd naar je foto's, Mamabri!

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ach kleine moeite toch :D

7. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet ook nog steeds niet hoe ik zoiets doe hoor, van mobiel naar pc. Ik kan echt niet op het forum op mijn mobiel, vind dat kleine beeld echt 3 x niets!

8. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    vreemd wat ik heb nog nooit een indroger gehad bij de kv testen. zelfs nog niet bijna

9. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ik heb elke maand indrogers op KV testen.
    de 5e ronde was ik echt even zwanger dus die klopte maar ronde 3,4 en 6 heb ik indrogers gehad. Volgens de verloskundige is het die keren vroeg mis gegaan maar daar geloof ik niet meer in. Zo snel kan HCG niet uit je lijf zijn hoor. 's avonds positief, 's morgens negatief en twee dagen later ongesteld.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Sorry dames dat jullie zo lang op mij moesten wachten, gisteren ben ik even op zp (via laptop) geweest, maar dat ging zó sloom dat ik maar uitgelogd ben, verder heb ik het erg druk gehad, dus nog niets gedaan met mijn mobiel, ik ga het zeker van de week als ik even tijd heb op mijn gemak proberen :)

Wb testen: ik heb nog steeds een supervage streep (bijna niet te zien) op de actiontesten, wel binnen de tijd, maar ik denk dat het gewoon de testen zelf zijn die dat doen, en ik echt niet zwanger ben, aangezien ik echt flink ongesteld ben :(

Oh en ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die dat niet kan, foto's plaatsen, maar ik hoop dat dat vanaf nu verleden tijd is (als ik even heb geoefend ;))

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik echt al heel vaak, dus ik denk dat dit nu weer zo is :(

12. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ellendig vaak een duidelijke streep gekregen na de tijd:(
    Nu t raak was al op 8 dpo een duidelijke lijn binnen de tijd

13. XmoonlightX

Ik heb nog geen foto gespot :D

14. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Jammer genoeg hier opeens ook vage strepen op kv en vroeger nooit :( balen dat je ongesteld geworden bent.

15. XmoonlightX

Zo goed zijn die testen blijkbaar niet meer :(

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Klopt, nog geen tijd gehad, wil daar even rustig voor gaan zitten :)

17. XmoonlightX

Deel Deze Pagina