JAAAAAAAA Ik ben zo blij voor je! Ik zit hier al een tijdje te kijken of je al terug was hihi GEFELICITEERD!!!!!
oww pindakoek wat ben ik blij voor je! je bent een aantal keer de afgelopen dagen door mijn hoofd gegaan. gefeliciteerd en nu gaan genieten!!!
Wooohoooooo wat een goed nieuws!!!! Gefeliciteerd, meid, ik hoop dat jullie nu lekker kunnen gaan genieten van de zwangerschap en dat jullie over 7 a 8 maandjes jullie beebje in jullie armen hebben!
Wat geweldig! Van harte met deze mooie echo. Ondanks dat het spannend is/was hoop ik dat je ook lekker kunt genieten van je zwangerschap.
* Staat bijna op de bank te dansen van blijdschap * Oooooooohhh Pindakoek, ik ben echt heel er blij voor jou! En ook voor mezelf, want mijn voorgevoel is dus juist geweest. Nu je onderschrift nog aanpassen, want je bent echt echt echt zwanger! Mooie foto van een lief klein Pindaatje! Gefeliciteerd!
Woohoo! Wat goed! Ben zo blij voor jullie! Ik wens je een hele goede zwangerschap en over een maand of 8 een mooie gezonde baby