Gefeliciteerd meis echt het is jullie zo gegund! Ik hoop dat ik hetzelfde resultaat mag laten zien over 14 dagen.
Dank voor de vele reacties! Ik ben er zelf nog ondersteboven van hihi ben heel misselijk, trekkerig gevoel in mijn onderbuik, gevoelige tepels...whaaahh..eindelijk zwanger. @Jane: duim voor je meis!! en veel succes vandaag met je punctie, hoop dat het allemaal mee zal vallen!
HARTELIJK GEFELICITEERD. Geweldig! Deze keer ziet iedereen je streep meid! Eindelijk is het ook jullie beurt. Ik volg je al sinds jullie zijn begonnen en vond het elke keer zo sneu voor je dat het niet lukte...maar eindelijk! Nu een mooie plakbeeb meid!
Gefeliciteerd!! Was jij niet degene die vorig jaar ook bezig was en elke maand een foto van negatieve test plaatste,.waar op Ehm gegeven moment mensen over begonnen te zwepen? Of was dat een andere koek...
Ik ben echt dol op digi-testen, lekker duidelijk! Gefeliciteerd Pinda! Ga je nog een kv testje doen voor vergelijking met die van gisteren?
Zo fijn voor je meid! Dat lange wachten en het verdriet eindelijk beloond! Ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap mag beleven en dat je er echt van kunt genieten!