Echt of vals??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pindakoek, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Wat spannend zeg. Wel een goed teken dat je test donkerder is geworden. Ik duim voor je.

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Bedankt allemaal! Morgen komt MvM langs..ik heb zoiets van, produceer nu nog hcg dus dit kan nog bruikbaar zijn!

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Dat vind ik echt heel erg goed van je. Hopelijk pies je de 10 weken lekker vol.

4. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Misschien was het een tweeling en heb je er eentje verloren? Ik heb in ieder geval nog goede hoop dat et goed zit :) duim duim duim!!

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Wow Pinda, na zoveel vedriet en teleurstelling toch eindelijk zwanger!
    Van harte gefeliciteerd, zal duimen voor een plakbeeb :D

6. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hopelijk brengt de echo goed nieuws maar dat denk en hoop ik wel, je hebt in ieder geval een prachtige test dus het ziet er goed uit. Ik duim voor je!

7. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Hoi Pindakoek,

Ik ben nieuw op zwangerschapspagina en heb op je site even jullie verhaal gelezen. Pff wat hebben jullie een hoop geduld moeten hebben en al veel verdriet gehad.
    Ik duim voor je dat het allemaal goed is bij de echo.

Liefs Loes

ps: Wat goed van je dat je ondanks je onzekerheid het toch op kunt brengen MvM te doen!

8. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Pindakoek ik heb veel gemist niet alles bij gehouden met lezen en het laatste wat ik van je had gelezen is dat je bloed met stolsels verloren hebt, en nu net lees ik dit, wat GEWELDIG!!!! ben zo blij voor je meis hoop op een plakbeeb voor je en geniet van je zwangerschap

Dikke kus en t komt allemaal goed

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Daar dacht ik eigenlijk ook meteen aan... Nog maar 1 weekje en dan ben je hopelijk van je onzekerheid verlost!

Mijn duimen draaien ook...

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dus....ik vind het altijd een beetje pijnlijk om te lezen dat er sommigen zijn die meteen roepen dat het vast een tweeling was als je een bloeding hebt gehad tijdens je zwangerschap. Met andere woorden beweren jullie dat als je bloedt tijdens je zwangrschap, het een tweeling moet zijn geweest...;)

O ja, ik had bij 5 weken 3 dagen ook gebloed, paar dagen. Was vast een tweeling...

11. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Zo bedoel ik dat helemaal niet. Maar in combinatie met testen die donkerder worden, lijkt dat me een logische gedachte.
    Ik wil helemaal niet zeggen dat het altijd zo is.. Het kan ook niks zijn als je bloed tijdens de zwangerschap en het kan ook een miskraam zijn.. Ik scheer niet alles over één kam. Maar leeg me in deze situatie een logische gedachte :)

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hoeft inderdaad niet.
    Hier geen bloed en de testen werden alleen maar donkerder en donkerder.
    Tijden de echo met 8wk toch geen vruchtje,alleen een leeg vruchtzakje:(
    Dus heeft niet altijd iets te zeggen nee.

Sterkte Pinda,ik duim!!

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Er wordt helemaal niet gezegd dat dat het is, maar dat dat het misschien zou kunnen zijn. Ik heb ook even puur naar pinda haar verhaal gekeken icm de testjes... Ook al zeggen die testjes niet altijd iets...

Maar om nu meteen met je eigen situatie te vergelijken, vind ik niet eerlijk. En niemand heb ik hier zien beweren dat als je bloed dat te dan altijd een tweeling is geweest, dus je reactie is een beetje erg overtrokken. Over een week zullen we het weten van pinda en ik hoop dat het gewoon goed zit bij haar. Positive thinking. ;)

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Geen ruzie he dames ;) er is er maar 1 teruggeplaatst dus de kans is heeel klein dat het een tweeling zou kunnen zijn...maar ik zeg nooit nooit..zou kunnen.
    Denk trouwens dat mijn bm mond heel snel bloed...want bij ontlasting of gemeenschap verlies ik ook een paar druppels bloed..
    Achja, vanavond MvM en de rest wacht ik nog even af

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Meid ik hoop dat alles goed zit.
    De test is wel donkerder, dat lijkt op goed nieuws zou ik zeggen.
    Ik duim voor je!

16. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Jeetje Pinda, ik lees ff bij.... Wat spannend zeg!!

Wat hoop ik dat het goed zit zeg!! Kop op meid, blijf positief! En top dat je toch aan MvM deelneemt, ondanks de onzekere fase nu.

Je bent een TOPPER!!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja dan ben jij idd erg gevoelig daarbinnen;) dat verklaart het bloedverlies;)
    Maar waarom laten ze je geen bloedprikken tot de tijd dat je een echo,krijgt....dan kun je ookmzien of je hcg stijgt toch?
    Weet niet of je al ergens een antwoord had gegeven op een soort van dezelfde vraag...zo ja dan sorry voor mijn vraagnweer:D

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ook een knaltest bij MvM en een super leuk armbandje gekregen :)

19. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ziet er goed uit meis! Ik blijf duimen hoor! Hopelijk gaan de dagen tot de eerste echo snel voor je! :)

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Leuk meis, maar t belangrijkste is nog volgende week! Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina