Wat ik me afvroeg wanneer teste jullie positief met de digitale test van clearblue met weken indicatie?
Volgens mij is die idd ook erg gevoelig, alleen ook erg duur. Dus handiger om bijvoorbeeld eerst een positieve kv te hebben, omdat je anders klauwen met geld kwijt bent als je er meteen een cb digi tegenaan gooit
Ik had 2 dagen voor nod een heel licht posi KV2v5 en 1 dag voor een lichte KV2v5 maar duidelijk genoeg om een dure Clear Blue te komen, die leek er eindeloos over te doen haha maar uiteindelijk stond er 'zwanger 1-2 weken' weet dus niet of die gevoeliger is, dan had ik 2 dagen voor nod met het hele lichte streepje ook moeten testen..
Hij ligt hier al een tijdje in de la. Om ingezet te worden als er een 2e streepje op de test komt. Nu ik dat gehad heb twijfel ik wanneer ik hem moet gebruiken
Eerst morgenochtend denk nog even testen. Vanmiddag was het streepje namelijk een stuk minder dan gisterochtend.
Ik heb net 2 cb digitaal met indicator besteld bij bol.com voor19,99! en als je nog iets kleins bijbestelt gratis verzenden. Als het goed is heb ik ze morgen binnen en bij een streepje ga ik m doen! Succes morgen, ga je volgen!
hier bij mijn laatste mk een digi gehad omdat k2v5 op was en daar stond al snel zwanger 2-3 ... wat ik begreep heeft deze net zoveel als k2v5 nodig ...
Bij 1e zw: 2 dagen voor NOD licht streepje KV en toen CB digitaal gedaan en ook positief. Bij 2e zw: zelfs 3 dagen voor NOD, alleen CB digitaal gedaan omdat manlief het dan meteen snapt. Had hem eigenlijk niet nodig hoor gezien mijn extreme maagzuur al een paar dagen toen.