Hoi Meiden, ik wil graag even jullie mening, ben vandaag precies 13 weken. nou heb ik eergisteravond best wel wat roze/rood verlies gehad met afvegen en sinds gisterochtend is het nog steeds wat rozig en nu word het meer bruin. verder nergens last van, alleen af entoe wat steken links en rechts maar dat heb ik de hele tijd al. de verloskundige is er niet vandaag want we zijn terug van vakantie gekomen dus kan morgen pas bellen. heeft iemand een idee? ik ben zo bang dat het alsnog misgaat..
Niet te veel zorgen aub maken. Bloed verlies tijdens zwangerschap in het eerste trimester komt best vaak voor. Alhoewel het natuurlijk slim is morgen te bellen en langs te gaan bij de vk (wat je zeker al gaat doen neem ik aan). Heb zelf ook een prupje bloed verlies gehad tijdens me eerste trimester. Was niks aan de hand gelukkig. Kan gewoon nog oud bloed zijn of vanwege gesprongen adertje of door seks of door niezen en/hoesten alles kan. Niet te veel zorgen maken het komt echt vaker voor. Morgen weet je meer en zal vast niks aan de hand zijn. Dikke knuffel!
Oh en je misselijkheid kan afnemen omdat je al de drie maanden voorbij bent. (Is bij iedere zwangerschap anders)
Jayda ik ga morgen sowieso langst de vk, tenminste ik geef ze een belletje en hoop dat ik langst mag komen. bedankt voor je bericht ik probeer positief te blijven
Zoals de meeste meiden al zeggen, morgen sowieso even langs de vk gaan maar nog niet te veel zorgen maken. Ik weet.. makkelijker gezegd dan gedaan maar.. Ik heb twee miskramen gehad en nooit gebloed voordat ik erachter kwam dat het fout zat. Deze zwangerschap gaat tot nu toe goed maar heb bij 6weken 3dagen redelijk wat bloedverlies gehad (een soort van normale ongi, helderrood). Er is hoop, dus hou die! Succes en sterkte!
ja gelukkig wel 13.10 om even naar het harte te luisteren. helaas zit er vandaag niemand die een echo kan maken maar goed luisteren is voor mij al voldoende hoop ik
En heb je het hartje gehoord? Ik heb rond die tijd ook licht bloedverlies gehad, 2 dagen heel licht. Waarschijnlijk ivm obstipatie. Het schijnt vaak voor te komen dat je door druk een adertje laat springen. Succes! Ik hoop dat alles goed is!
Poeh als mensen niets meer laten weten krijg ik altijd een beetje de kriebels. Ik dacht even kijken of ze nog ergens anders op t forum gereageerd had. Zag een bericht in een ander topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/15513281-post1717.html Hartje klopt dus nog
Sorry dames, zit met die hitte niet zoveel achter mijn pc maar het harte klopte nog, ze heeft geluisterd met de doppler ( als ik het goed schrijf) ... wel weer een gerust steling.. ik mocht zo vaak komen als ik wil omdat ik toch heel erg onrustig word als ik zoiets heb
Ben heel blij voor je dat alles nogsteeds goed is. Probeer maar te genieten van je zwangerschap. Die angst blijf je hoe dan ook wel houden (ik heb het nu nogsteeds) ookal heb ik nu geen bloedverlies meer gehad na die ene keer. Echt heel lief van je vk! Je hebt een goeie te pakken hihi. Hoop dat het bloeden gestopt is of snel gaat stoppen. Dikke knuffel!