Hallo dames, Zoals de titel al zegt, ik ben een week overtijd, althans ik ga er vanuit dat ik mijn ei rond de 27e heb gehad (gebruik geen ovulatietesten). Ik heb eigenlijk altijd een redelijk stabiele cyclus28-30dgn. Ik heb al sinds anderhalve week het gevoel dat ik zwanger ben, bekende kwaaltjes, wat misselijk, duizelig, weinig eetlust, ik heb last van mijn bekken (mijn collega vroeg me van de week of ik weer zwanger ben, ze zag me weer met een 'zwangerloopje' , dit had ik bij de tweede ook heel snel. Verder ongi achtige krampjes maar dus geen menstruatie en negatieve testen (een keer en heeel licht streepje gehad, daarna weer een keer witter dan wit) kv 2v5. Ik herken de kwaaltjes van voorgaande zwangerschappen en daarom verbaasd het me zo om negatief te testen. Ik vraag me af of er misschien andere meiden zijn die met kv2 v5 negatief testen en met andere testen wel positief? Ik weet dat de kv 2 v 5 normaal gezien door veel dames als een fijne accurate test wordt gezien, maar begin toch echt te twijfelen aan mezelf en misschien houdt mijn lichaam mij enorm voor de gek. Iemand een idee? Ik heb wel eens gelezen dat je na zoveel weken zwangerschap vaker negatief test ivm hcg gehalte klopt dit? Groetjes Mixedbeeb
hoi! ik lees bij veel meiden dat de kv 2v5 testen vaak 'vaag' zijn... ik heb ze nog niet gebruikt, dus heb er geen ervaring mee. ik test altijd met clear blue, moet zeggen dat die me nog niet voor de gek heeft gehouden. en als je deze verkeerd gebruikt geeft hij dat ook duidelijk aan. alleen is de test dan wel verpest... misschien een idee om die eens te proberen? hoop op een goede test voor je, aangezien je toch wel de kwaaltjes van voorgaande zwangerschappen herkent. sterkte en succes meid!!
KV 2v5 worden hier op t forum toch wel erg regelmatig door iedereen gebrukt hoor,ze zijn echt wel goed,vrij gevoelig en persoonlijk vind ik ze NIET vaag.... maa dat terzijde Je kan altijd een andere test proberen meis,maar misschien anders even bloed laten prkken bij je HA,dan weet je het zo!! succes en toytoytoy,dat je mooi roze mag kleuren!!!!
Bij mij was de kv 2v5 een dag voor NOD ook echt een knaller (streep verscheen gelijk). Maar misschien een andere test proberen en anders inderdaad even contact met je ha opnemen volgende week.
Na zoveel weken negatief testen is NIET waar. Je gehele zwangerschap test je positief.HCG verdwijnt niet, maar stijgt op een gegeven moment niet meer. Zie ook deze tabel: 9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby! Verder, als je al ruim een week over tijd bent, zou je ook wel een CB Digitaal kunnen proberen die zegt zwanger/niet zwanger. Geen getuur met streepjes en je weet gelijk waar je aan toe bent! Overigens wil het helaas ook wel eens bij een regelmatige cyclus voorkomen dat je zomaar zonder reden opeens een cyclus overslaat. Ik hoop voor je dat je inderdaad zwanger bent!
Dankjulliewel voor de reacties. Tja weet ook dat mijn ei misschien veel later is geweest, maar blijft raar zo met die kwaaltjes. Maar goed om te weten dat de test sowieso positief zou moeten geven ook bij een hoog hcg ( ik las ergens in dit forum dat dat misschien kg zou kunnen). Ik wacht het maar even af, maakmezelf anders gek met al dat getest
Ik ben dus wel een van die personen die kv niet laat knallen, dat begon pas na de 5e week, terwijl de rest echt heel hard knalde. Maar ik moet er wel bij zeggen dat de streep evengoed heel goed zichtbaar was. Ik zou ook eventjes wachten nog en dan opnieuw testen. Succes
Je zou een andere test kunnen proberen. Zelf heb ik altijd de meest duidelijke resultaten met de KV2v5 gehad . Maar eitjes kunnen ook opeens (heel) laat springen, zelfs met een regelmatige cyclus. Bij mijn dochter kreeg ik 10 dgn overtijd pas een tuurstreepje op de KV2v5, na 12 dgn was het pas een duidelijke test en kon ik er in gaan geloven. Bij de termijnecho een week teruggezet. Veel succes met afwachten!
Ik had bij me vorige zwangerschap gelijk een duidelijke kv test maar bij deze blijft hij zo goed als negatief terwijl digi ban clearbleu zwanger zegt en andere testen ook positief zijn en dan doe ik weer een kv tussendoor en weer negatief maar ben zeker wel zwanger ik weet niet waar het aan ligt ik zou ff een andere test doen
@be happy, dat snap ik Ik hèb echter ergens hier op het forum gelezen bij iemand anders, dat de testen na 6wkn zwangerschap minder betrouwbaar zouden zijn ...dan heb je neem ik aan ook een hoog hcg hebt, ik leg het misschien niet handig uit zo, maar ben niet zo sterk om mijn gedachten op papier te zetten
Meiden bedankt voor de reacties, Staartje, wat bijzonder ook! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb nog een cb met week indicatie liggen, maar durf niet zo goed. Ik wil nog een paar dagen wachten, als er dan nog niets is bel ik de ha wel even. Weet je het is vooral zo vreemd voor me, omdat immer vorige zwangerschappen ( incl een vmk) altijd wel snel positief testte... en dus nooit overtijd ben geweest zonder zwanger te zijn. Nogmaals bedankt voor het meedenken Liefs
HGC wordt na de 12 weken of daaromtrent niet meer aangemaakt hoor door het lichaam, dan neemt de placenta het over en wordt er een ander hormoon aangemaakt. Dus als je 4 maand zwanger bent en je test dan nog, dan zal deze test dus wel negatief zijn. Dit even als reactie op hetgeen er hier iemand zei, dat HGC de hele zwangerschap door blijft. Ik test ook altijd erg positief met Kruidvat en ook al redelijk vroeg. Nu was de bevruchting v deze zwangerschap rond mijn NOD. Heb getest op eerste dag dat ik dus normaal NOD moest hebben en deze er niet waren (en ik een antibioticakuur moest beginnen en zeker wilde zijn dat ik niet zwanger was) en test zo wit als sneeuw. Omdat ze er twee weken later nog niet waren (we waren helemaal niet aan het proberen om zwanger te worden) en ik toch zeker wilde zijn dat ik toch zeker niet zwanger was, toch getest en jawel testen waren allemaal positief. Dus het kan dus dat je cyclus wat in de war was en je inderdaad je eisprong later hebt gehad. Ik heb ook altijd regelmatige cyclus van 30 dagen maar deze keer dus niet. Ik duim voor je dat je toch een positieve test hebt of anders voor zekerheid bloed laten nemen bij huisarts!
Elynada dankjewel voor je uitleg over het hcg. Dat klinkt logisch, ik denk niet dat ik zo lang zwanger kan zijn dus dat kan geen verklaring zijn dan. Ja ik wacht nog een week ofzo voordat ik naar de ha ga, tenzij ik rare pijntjes ofzo krijg. Bedankt voor je reactie!