Ik had zondag(6dagen geleden) ongi moeten worden. Heb woensdag als laatst een test gedaan die negatief was. Ik heb heel erg maagzuur, harde buik, vermoeid en pijn en "opgezwollen" borsten. Ik wou maandag weer een test doen maar mijn vraag is, is dit enig idee? Omdat hij woensdag, 3dagen overtijd al negatief aan gaf.. Ik kan echt nergens anders meer aan denken!
Hoi, ik weet niet wat voor test je woensdag hebt gedaan, maar lees hier veel over de kruidvat testen, die vaak het vaak vaag aangeven.... clear blue is wat duurder, maar deze vind ik persoonlijk wel heel vertrouwbaar. Mits je deze goed gebruikt, maar als je hem niet goed hebt gebruikt geeft hij dat aan. helaas is de test dan wel verpest Ik snap dat je nu een beetje zenuwachtig bent, en persoonlijk zou ik toch nog even testen. Succes meid!! fingers crossed!
Ik denk dat je het dan een beetje verkeerd hebt gelezen Marisca. Kruidvat testen (2 voor 5 euro) worden hier juist het meest gebruikt en geven het snelst een positief resultaat Ik hoop dat je alsnog positief test Goldm! Ben je al lang van de pil af?
Heb nog niet onwijs veel berichten gelezen, want zit nog niet zolang op de site. maar misschien toeval geweest dan... ik heb zelf geen ervaring met die testen, dus spreek niet uit ervaring, maar alleen wat ik hier erover lees....
Ik ben in juli met de pil gestopt, en heb toen5 week op mn ongi moeten wachten. Ben daarna altijd precies op de dag ongi geworden. Ik testte woensdag met cleurblue. Heb gisteren voor de zekerheid cleurblue digital gekocht, dan hoef ik niet meer te zoeke. Maar dat kruisje of streepje! Super bedankt voor de tips iig, ik ga zo testen! Spannend!!
Dankjewel allemaal! Ik ben zo blij! Had het eigenlijk een beetje opegeven deze maand.. Maar voor jullie anderen, niet opgeven, het kan nog!