Echt ONGELOOFLIJK!!! ( zelfmoord)

Discussion in 'De lounge' started by WesDaan, Jan 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Dit dus!

2. Zonzon

Zonzon Bekend lid

Aug 5, 2012
    727
    0
    16
    Hij had geloof ik huwelijks problemen. Erg apart, en dan ook voor de trein, zo sneu voor de mensen die dit gezien hebben :(

3. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Vreselijk idd voor de mensen die dit hebben gezien, of de trein bestuurde. Al ben ik wel van mening dat mensen die zelfmoord plegen vaak niet meer denken aan wat ze andere aan doen. Ze willen maar 1 ding.... Denk dat deze mensen heel ziek zijn in hun hoofd en bepaalde dingen niet meer op een rijtje hebben. Neemt niet weg dat het oneerlijk is. Sterkte meid, snap dat zoiets indruk op je maakt.

4. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    Ik vind het altijd oneerlijk naar de mensen die ongeleeslijk ziek zn en die juist wel langer willen leven maar die geen keuze hebben...

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou idd dat was wat toen he! Jeetje zo je nek uitsteken voor iemand en nog een trap na krijgen:( Ben er nog steeds helemaal van onderste boven:(

Ts lijkt me verschrikkelijk als je zoiets hoort!
    En wat lijkt het me vershrikkelijk voor iedereen die het gezien heeft.

6. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Vind het sneu dat hij het waarschijnlijk erg moeilijk had. Maar er waren zoveel meer manieren om een einde aan zijn leven te maken, zonder andere mensen daarvoor tot last te zijn.

En dat zijn beroep zo zwaar is vraag ik me af. Zo kan je bij elk beroep wel iets vinden. Hij verwijst mensen vooral door, de mensen in het ziekenhuis komen vaak met het slechte nieuws. Denk dat er op een dag meer mensen komen met eczeem dan met een terminale ziekte. Het beroep psychiater lijkt mij wel bijzonder zwaar (patienten van je die opeens zelfmoord plegen), heb er ooit een programma over gezien.

7. Koesje

Koesje Niet meer actief

Volgnes mij woon je bij mij in de buurt.. Heb het ook gehoord.. Iemand moet zich toch heeellll ellendig voelen om zoiets te doen.. :(

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    wat erg!
    erg voor de familie, maar ook voor de machinist, die ziet de laatste blik in de ogen van die persoon.. vreselijk!

9. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Hoe erg en verdrietig ook, hij is helaas niet de enige..
    Jongens, meisjes (hier in de buurt laatst een meisje van 12 (!!!) op het spoor, vaders, moeders..

Voor een machinist is dit, hoe hard het ook klinkt, het risico van het vak.
    Mijn collegas moeten ze helaas van het spoor, touw etc afhalen. Ook risico van het vak..

It's life en als je als mens niet gehoord, gesteund en zo en zo diep in de shit zit is dit de enige (volgens hun) weg.

Egoistisch.. Ik weet het niet.. Triest en verdrietig, heel erg!

10. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Je haalt de woorden uit mijn mond :(

11. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Pff sterkte meid. Verschrikkelijk!

12. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Ik snap dat ook niet van die zelfmoorden voor een trein. Ik sprak laatst een machinist en hij had in 2 maanden tijd 5 mensen voor zijn trein gehad. Hij was er nu wel zo'n beetje klaar mee..... En om dan te zeggen dat is het risico van het vak..... tja

Share This Page