Mijn man vindt de afslankmethode van SB erg prettig, maar de meeste boeken die ik heb heeft hij nu wel gehad. Hij zou graag een keer iets anders willen. Nu zag ik dat Sonja weer een nieuw boek heeft, Bereik je ideale gewicht voor het hele gezin. Wie heeft dit boek en wat vinden jullie er van?
Ik heb het boek. Helaas begon dag één wederom met bloemkool (jak), haha. Maar vanavond eten we kip madras, dat heb ik in nog geen een boek gezien van haar. Verder staan er volgens mij weinig nieuwel dingen in. Wat ik wel een voordeel vind is dat het in combi met de Lidl gemaakt is, dus alle producten kun je daar ook halen.
Kip Madras! Toe maar.... Dat zijn we inderdaad niet gewend van haar! Dat zal mijn man wel lekker vinden! En dus weer die eeuwige bloemkool... Staat het boek ook weer vol met tartaartjes en kipfilet?
@jojo79 ja klopt 4 á 5 keer in de week aardappels. @ FleurSylvano er staan weekmenu's in dus daaraan kun je zien wat je per week in huis moet halen.
Ik heb hem net besteld, alle goede moed verzameld om weer te starten! Het is al weer een paar jaar geleden dat ik Sonja bakker heb gedaan, toen 10 kilo afgevallen.. Ik ga nu voor de 20 kilo eraf! Is hard nodig.. Wij zijn gelukkign allemaal meer van de aardappels,vlees,groentes dan de bijzondere gerechten.. Dus echt een dieet voor mij!
Wij zijn ook echt van de Hollandse kost en wat ik vooral prettig vind is dat je weet wat je moet eten. Het nadeel met een vrij dieet ( waar je zelf bepaalt wat je eet) vind ik dat ik dan geen controle meer heb, moet echt structuur hebben. Voor mij is het nu niet van toepassing, maar voor mijn man wel. Hij vindt het ook echt ideaal.