JAAAAh ik ben zwanger, vind het allemaal heel erg spannend en vooral doodeng dat het weer misgaat. afgelopen zondag hebben we positief getest. zou het dan nu eindelijk zover zijn na ruim 3 jaar van ellende en veel verdriet. deze zwangerschap is zo bijzonder voor ons, omdat mijn beste vriendinnetje onze eiceldonatrice is geweest. zonder haar was ik nooit tot dit mooie moment gekomen. ik kruip weer op m'n roze wolk. liefs lisa
Ben zo blij voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd en samen slepen we elkaar door moeilijke perioden liefs van mij
Lisa, meid van harte gefeliciteerd!! Je hebt zeker een lieve vriendin, wees zuinig op haar Geniet lekker van je zwangerschap en hoop dat het dit keer wel goed gaat. Daar gaan we allemaal vanuit he??
Lisa, wat fijn om te lezen! Ik kom niet zo heel veel meer in het vruchtbaarheidsbehandelingen gedeelte, maar als aanstaande moeder van een KID-kindje heb ik altijd wel van een afstandje met je meegeleefd. Ook wij hebben ruim drie jaar op ons wondertje moeten wachten en ik weet hoe spannend dit is. Maar het is gelukt, wijffie, het is gelukt! Ik ben zo blij voor jullie! Geniet ervan!
Lieve Lisa, Kom jullie hier gewoon ook nog even feliciteren: Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!! Dikke kus Sabrien