groter speengat voor papspeen

Discussion in 'Voeding' started by Moaatje, Jan 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Mijn meissie krijgt nu een papfles voor het slapengaan. Maar als ik me houd aan de aanbevolen hoeveelheid pap van 2 tot 4 scheppen per 100 cc melk past het niet meer door het gaatje van de fles. Ik zit dus steeds zelf aan de fles te zuigen om het gaatje weer vrij te maken, en babypap is niet lekker :) !

Ik geef haar nu pap met de avent speen en fles. Weten jullie een fles/speen merk waarvan de papfles een groter gaatje heeft? Of zou ik de speen zelf met een mesje onder handen kunnen nemen?

Als ik het met een lepeltje zou geven dan zou er zelfs nog meer pap in kunnen, maar mijn dochter weigert alles wat er op een lepel in haar buurt kom. Een tuitbekertje lever een hoop gehuil op, ook met een zacht mondstuk.

2. randi

randi Niet meer actief

je kan dan beter de 1-2-3 speen van avent gebruiken, gaat die pap zeker doorheen. ben er zelf zeer tevreden over

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Wij gebruikten ook de 1-2-3 speen van avent. Met die eerste pap ging dat goed. Later met de 12+ pap minder, maar toen heb ik het gaatje gewoon groter gemaakt..

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Ik bedoel ook de 1-2-3 speen van avent, dacht dat dat de enige was voor pap die ze hadden :oops: .
    Is er dan nog een andere avent speen?

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Voor zover ik weet niet.
    Kun je niet het streepje van de 1-2-3 speen wat groter maken, en een kruisje knippen? Hebben wij ook gedaan, en dan gaat het een stuk beter..

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Dan ga ik dat vanavond wel even proberen. Dank je.

7. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,291
    263
    83
    Hier ook inderdaad zelf een gaatje groter gemaakt.
    Ik kocht alleen zelf goedkopere flessen zoals de prenatal met kersefles spenen omdat ik de avent te duur vond om zelf kapot te maken.
    Bovendien ging Leander ze zelf op den duur ook kapot maken.

Share This Page