Ondeugend poesje... Zo waren we onze poes ook een keer kwijt... Lag ze heerlijk te pitten op de takken van de kerstboom Hahahaha. Mooi boompje trouwens! Onze boom hebben we vanavond ook opgetogen. Wat staat het elk jaar toch weer mega gezellig hé?! Zal morgen ook een foto plaatsen
Ja het is echt super! Dit jaar voor het eerst ondeugende poezels die erin klimmen We hebben er nu 6 4 volwassenen (die waren te "oud" om zo gek te doen) En nu 2 kittens hihi Gelukkig is onze boom van plastic en onze ballen ook
nee ben niet echt een kerstfan... is me niet mee gegeven tijdens mijn opvoeding denk ik onze boom krijgt altijd goude en zilveren ballen en wat snoepgoed erin hij komt er wel te staan denk ik hoor maar dan op het laatste moment en zodra 6 jan geweest is gaat hij weer gelijk weg. hubbie vind het wel leuk zo'n rotzooimaker in de huiskamer
boom komt bij de intratuin vandaan. ballen bij action en overvecht Tja en kindje. hoop dat het jou ook snel gegund is. mischien wel net als ons een kerst cadeautje
Wauw ik hou van paars!Ik heb ook een serie ballen die paars zijn Maar dan moet ik alles weer nieuw kopen misschien volgend jaar hihi Ik zal je wat vertellen Mijn vriend droomde van mij die zwanger was ik had een ziekenhuisbed in huis staan (ja details) Er stond een kerstboom en ik beviel van een meisje Als zijn droom uit mag komen zal ik rond maart zwanger worden Ik hoop het zo he!
Ik wil wel een boom, maar helaas zijn onze katten nogal pittig op het moment (allebei 1 1/2 jaar), dus ik durf het niet zo goed aan, misschien maar een jaartje wachten.
dat is onze mini nepboom. hm je ziet de kerstballetjes niet zo heel goed. ze zijn een beetje roze, magenta en paarsachtig. omdat we er met kerst zelf niet zijn maar een nepboom. hopelijk volgend jaar een echte, grote.
Elk jaar zeg ik dat er geen boom komt maar puntje bij paaltje staat er toch één elk jaar Toch wel leuk! Die lichtjes en groen in huis!
tadaaaa onze boom! de vlinder boven in de boom is voor onze guppie, zo is hij er toch een beetje bij met de kerst.