cyclus 40 dagen, hoe "plan"ik mijn banner

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mar, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo,

    Na een cyclus van 40 dagen toch ongesteld geworden. Gelukkig, want soms lees je dat vrouwen wel eens nog langere cyclus hebben. Ik heb nu een keer een cyclus gehad van 28 dagen,maar toen was mijn ongi maar heel kort en weinig (net na stoppen met pil) daarna weer 28 dagen en gewoon goed ongi :) en nu na 40 dagen ongi geworden. Maar wat vul ik nu in op de banner? Ik heb maar 34 gedaan omdat ik het niet wist,maar mijn vruchtbare dagen zijn nu dus bijna niet uit te rekenen. Hoe doen anderen dit?

    Groetjes,
    Mar
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik zou uit gaan van het langste, dat heb ik nu ook gedaan met mijn banner, ookal zie je die niet onder mijn tekst staan.
     
  3. Oleole

    Oleole Niet meer actief

    Ik heb ook een lange cyclus en die banner gaat maar tot 38 dagen. Ik heb die gewoon gekozen en tel er bij mij zelf de dagen bij die de banner mist!
     
  4. Kitty

    Kitty Actief lid

    10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Hey,

    Ik snap je frustratie. nu na mijn miskraam voor de eerste keer terug ongesteld na 2 testen en een cyclus van dus 36 dagen. Het lijkt wel alsof je lichaam nog een beetje met je hoop wil spotten vond ik... Tja, volgende keer beter zeker. Ik was inderdaad ook wel blij dat het 'maar' 36 dagen was, bij sommigen is dit inderdaad zelfs nog langer.

    Hopelijk kom je weer snel op 28 dagen terecht.
    Groetjes
     

Deel Deze Pagina