overtijd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door shadow, 6 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    ik ben sinds april al van de pil af en me vriend is begin november thuis van een uitzending van 7 maand en ben niet weer aan de pil gegaan, want we willen graag voor een kleine gaan.
    ik ben 4 dagen overtijd nu en heb gister een test gedaan, maar was negatief. ik had gister een heel klein beetje lichtbruine afscheiding. en vanmiddag ook maar een beetje.
    ik heb best wel last van krampen in me buik. het is net of ik ongi ga worden. dus heb ook het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden.
    verder nergens last van. ja af en toe wat misselijk.

zou die afscheiding oud bloed kunnen zijn?
    hebben hier meer mensen last van?

ik test nu ook niet eerder dan dat ik 1 week overtijd zou zijn.

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Toen ik net zwanger was van timo had ik de hele tijd het gevoel ongi te zijn maar dan zonder bloed. Verder voelde het hetzelfde voor me.
    Het kan even duren voor je positief test. Ik geloof dat je hcg iedere 3 dagen verdubbeld als je net zwanger bent.

Hopelijk heb je snel een positieve test in handen, succes!!!

3. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    #3 shadow, 6 dec 2009
    Laatst bewerkt: 6 dec 2009
    dank je wel voor je bericht.
    dus jij had ook dat gevoel. ik hoop ook op een positieve test.
    dit is eigenlijk dus nog maar de eerste ronde met me huidige vriend.

in 2006 was ik hier ook actief op het forum toen ik nog bij me exvriend was. en heb in die tijd een miskraam gehad dus weet zelf nog wel hoe het allemaal voelt. na die miskraam hadden wij het weer geprobeerd en we waren totaal al langer dan een jaar bezig. maar mijn exvriend was dus verminderd vruchtbaar. ik was wel erg vruchtbaar toen en had toen ook altijd een normale cyclus. en de afgelopen maanden ook. tenminste 1 maand was ik te vroeg ongi.
    hoop dat het nog steeds zo is eigenlijk hihi.

4. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik had ook veel last van zogenaamde ongie krampjes. En pijnlijke borsten. Toen ik aan mijn borsten voelde, voelde ik dat mijn melkklieren opgezwollen waren. Misschien even voelen? :)
    Succes en houd ons op de hoogte!

5. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    ik denk dat ik ongi ben geworden. ik werd vanmorgen wakker en voelde iets komen en ging naar de wc en er kwam een beetje helder rood bloed uit. ik had het ook wel een beetje verwacht dat het zou komen. dus ga er nu gewoon vanauit dat ik ongi ben ook al is het nu nog maar een beetje.

ik had ook wel pijnlijke borsten en nu nog steeds wel. maar denk toch dat ik niet zwanger ben. dus op naar de volgende ronde.

Deel Deze Pagina