ik heb een vraagje ik heb een lieve mooi dochter van 6 maanden maar heb het idee dat ze of te veel krijgt of te weinig ik hoop dat jullie mij kunnen helpen dit krijgt ze nu en ik hoop dat jullie mij anders kunnen helpen met een lijst heb wel 3 kinderen maar ja elk kind is natuurlijk anders en ik heb het idee dat ze vaak te veel of te weinig krijgt ze komt soms extra of ze is niet verzadigt 8.00 fles 200ml met 3 scheppen rijstenbloem 10.30 fruit hapje en flesje drinken diksap 13.30 fles 200 ml met 3 scheppen rijstenbloem 17.00 groente hap en toetje 18.30 fles 200 ml met 3 scheppen rijstenbloem 22.00 fles 200 ml met 3 scheppen rijstenbloem doe ik de rijstenbloem er niet bij wil ze de fles niet daarom elke keer de rijstenbloem erbij ik moet wel zeggen dat ze sinds 1,5 week pas gestopt is met de borst dit ging niet wegens andere dochter en ziekenhuis opname en ik moest stoppen hopelijk kunnen jullie hier iets mee alvast bedankt
Hoi, Je schema ziet er prima uit voor een kindje van 6 maanden. De rijstebloem is wat veel, maar wanneer je kindje anders niet wil drinken wordt het lastig om minder te gaan geven, misschien dat ze nog even moet wennen aan de verandering. Groetjes Eveline
sorry voor mijn laten antwoord dank je wel voor het kijken naar mijn schema ze wil de rijstenbloem nog niet echt minder doe nu wel zeker 1 schepje minder in hopelijk komt het snel goed als nog bedankt voor je moeite