Waar kan je écht smalle modellen kopen? De slimfit spijkerbroeken van C&A en H&M en WE sluiten niet echt mooi aan bij onze zoon en houdt nog ruimte over in de taille en bij zn benen/billen. Hij past zn boxersshorts in maat 86/92 ook nog Hij heeft een skinny jeans van H&M, en hoewel deze niet skinny zit, valt hij toch aardig. Het probleem is alleen dat hij heel behouden is in zijn kleding smaak en skinny's in andere kleuren ( hema, Mexx) dan jeans blauw blieft hij niet Iemand enig idee waar je mooie smalvallende spijkerbroekjes kan kopen voor jongens, beetje in de prijsklasse H&M, C&A etc.?
name it slim fit of extra slim fit kosten zo tussen de 20 en 30 euro per broekje. ook goe dop marktplaas te krijgen voor ongeveer 10 euro
Ik heb wel eens wat van name it gehad inderdaad... vielen best aardig! ( al moet ik de taille nog wel verstellen), maar wist niet dat ze nog extra slimfit hadden..! Bedankt, ik ga eens kijken!
Hier ook vooral Name It inderdaad, die vallen het mooist. Zijn een tikkie duurder dan H&M/C&A, maar als je ze in de uitverkoop koopt ongeveer hetzelfde.
Ik heb voor zowel jongen als meisje spijkerbroeken van de hema slim fit gehad. Maar tegenwoordig zijn ze anders en passen ze hier niet meer. Benen waren bij meisjesspijkerbroek goed maar dan was de bovenkant veel te kort en bij groter maat waren de pijpen weer veel te wijd. Ook is er geen mooie slim fit meer voor jongens in de maat 104-110, ook hier veel wijder in kont en pijpen. Bij HenM wel in grotere meisjesmaten mooie aansluitende broeken (mt 134-140) maar voor een jongen rond de maat 110 was alles echt heel veel te wijd. Dan ga ik maar eens voor name it. Wel pas nog in de opruiming bij CenA een heel smal model gescoord maar dat was denk ik een toevalstreffer.
Ter stal misschien ik heb geen idee hoe de jongensboeken daar zijn maar de meisjes broeken zijn vaak smal.
Voor mijn dochter heb ik laatst eentje van next gekocht, maar ik weet niet of ze die ook in de jongens versie hebben. Een slim fit, valt bij haar ongeveer hetzelfde als de superskinny van de H&M.
Druif, mijn dochter is extreem smal en past zelfs geen skinnys van H&M. (de name it skinny zakt al aangetrokken en wel van haar kont!) De enige broeken die zij past zijn van Esprit. De skinny fit. Ze hebben ze ook voor jongens, en in de uitverkoop zijn ze niet al te duur. De kwaliteit is super want het derde kindje draagt nu al de spijkerbroek van Esprit die ik voor mijn oudste kocht! Kijk op hun eigen site, ze hebben een kaart waarmee je nog korting kan krijgen en bij V&D Esprit zijn soms ook leuke acties!
Ik vind die van Esprit er op de foto redelijk wijd uitzien... Maar ik zal daar ook eens naar kijken. Er zit trouwens verschil in de super skinny's van de H&M, de een zat goed, de ander te wijd.
Mijn oudste is ook zo,n smalle en mijn moeder heeft een broek van ter stal grkicht en die valt ook heel mooi!
De skinny broeken van Zara. Cars broeken en pas heb ik een broek van tumble & dry gekocht. Die is helemaal perfect! Ik hoefde weinig aan te trekken in de taille.Zijn wat duurder, maar wehkamp had er nu 1 voor 30 euro.
Ik heb een lange dochter met een smal figuur. De broeken die haar het mooist zitten zijn: Hema, primark, Lidl (soms leuke modellen en blijven mooi na vaak wassen en in de droger).
Name It, en Vingino valt bij zoonlief ook erg mooi. Hij is ook erg smal en de meeste broeken hangen altijd half op z'n kontje en lubbert bij zijn beentjes. Bij name It en vingino heb ik dit niet.
Zoon zit wel pas in maat 98/104 maar vind zelf de broeken van de Zara lekker smal vallen. En voordeel: hebben vaak ook allemaal verschillende kleuren. Wel ietsje duurder dan h&m en c&a