Op het moment heb ik het dikkere gedeelte van een seizoenen dekbed op het bed van dochterlief liggen. In de nacht is het best koud bij ons boven ivm enkel glas. Ik zit daarom te twijfelen of ik het ander gedeelte eraan zal maken. Wat hebben jullie bij een 3 jarige op be liggen??
Wij hebben allebei omdat ons zoontje wakker werd en helemaal koud was. Zolang je dochter niet tussentijds of eerder wakker wordt en koud aanvoelt zou ik niks veranderen.
Hier ook koud, maar dikke deel erop van het wollen vierseizoenendekbed. Hij heeft ook nog een wollen onderdeken dus met een graad of 10-12 boven prima te doen
Ze wordt al tijden tussen 4 en 6 snachts wakker.. Of dat nu van de kpu is?? Het is geen dons dekbed en minder warm heb ik het idee.. Nou hier staat toch al vaak het ijs op de autoramen!
Ik heb bij mijn dochter een donzen dekbed op bed liggen. Bij mijn zoon 2 dekbedden, niet heel dik. Vooral omdat ik er zelf nu ook 2 op heb liggen.
Wij hebben een 4seizoenen. Warmte 1 en 3. In de hitte een laken, daarna nummer 1 en nu nummer 3. Als het echt kou is en vriest dan doe ik 1 en 3 samen. Maar hier een nieuwbouwhuis, dus goed geïsoleerd...