het kan ook zo maar zo zijn dat de ene veel smaller valt dan de ander van hetzelfde merk. Soms het ene seizoen wel broeken te vinden, het andere weer niet. Het is ook heel afhankelijk van de bouw van je kind. De een heeft net iets langere benen, of de bovenkant valt voor de een net iets beter of slechter dan bij de ander. Het blijft een probleem vind ik. Maar zodra ik er een vind koop ik die altijd direct. Ga in ieder geval ook eens bij Ter Stal kijken. Trouwens als van een merk de meisjesbroek skinny valt hoeft dat voor de jongensvariant weer niet op te gaan. Nog een ander probleem.
Dit laatste herken ik wel, denk ik jaaa.., name it is het. Sla ik in online, heb je weer een breder model. Die mijn zoontje nu heeft en echt smal vallen.. Even wurmen na het wassen zijn; Extra slim fit van name it Skinny van vingino Slimfit van de hema (gekleurde broek maar van collectie voor de zomer) Skinny van tumble en dry Kan eventueel de model namen opzoeken als je nog niet geslaagd bent. Mijn zoontje heeft nu ook 110.