Echt smerig!

Discussion in 'De lounge' started by Ellen291982, Apr 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Bedorven melk en chocomelk, gadverdegadver. Heeft heel lang geduurd eer dat ik weer melk en chocomelk durfde te drinken. En als ik het drink moet het pak dezelfde dag nog leeg, omdat ik bang ben dat het de volgende dag bedorven is (ja stom, want zo snel gaat dat niet, maar toch hè?)

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@lien ja iemand had een topic geopend dat ze een ei had en die wilde ze klaarmaken zat er een onafgemaakt kuikentje in.

@roeltje dan maar hopen dat er geen kleine vliegen zijn die door de rietjes kunnen haha!!! (wil je niet bang maken hoor!)

@tantan dan moet je heel veel melk drinken dus!

3. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,074
    0
    0
    renkum
    fristi die ver over de datum is is ook niet lekker meer bah ik voelde de stukjes schimmel in mijn mond bah nu kijk ik altijd heel erg naar de datum en als er iets ook maar 1 dag over de datum is krijgt het een enkeltje prullenbak

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ook een keer bedorven chocomel... gatverdamme

en net wilde ik aardbeien wassen die we gister gekocht hebben ( en ook al paar gegeten. zit daar ook al het haar op!!! was gister echt nog niet gelukkig maar daar ga ik morgen toch wat van zeggen hoor in de winkel. die bak kostte wel even 3 euri!

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Volgens mij was het Nessy of zo die een topic had geopend laatst over een kuikentje in een kapotgebroken ei.

Ik ruik en kijk ook altijd goed voordat ik wat in mijn mond stop. Ik heb het de laatste jaren niet meer meegemaakt dat ik iets beschimmelds of andere zooi at.
    Als kind wel een keer yokidrink gedronken die al ver over datum was.

Ik heb ook weleens de geur geroken van een bedorven ei. Afschuwelijk, wat een geur.

En ik heb nog een vies verhaal: toen ik als puber nog bij mijn ouders woonde stonk het een periode heel erg uit een keukenkastje. We waren aan het speuren waar die vieze geur toch vandaan kwam en op een dag opende ik alle tupperware dozen en andere bakken. Toen ik de vleeswarenbak opende zat daar nog vleeswaar in die 3 maanden over datum was. Walgelijk! Ik ging zowat over mijn nek... Er kwam allemaal vocht of zo van af en dat stroomde over mijn handen toen ik de bak opende. Die geur van mijn handen kreeg ik er toen zelfs haast niet af... Als ik nog aan die geur denk, ga ik weer bijna over mijn nek. Rottend vlees....

6. Ellen291982

@plurkie zou ik ook doen. jeetje 3 euro??? Word tijd voor het aardbeienseizoen

@waardevol oh bah! wat vies. ik word er serieus misselijk van als ik het alleen al lees.

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Gadver!!! Ik word gewoon misselijk bij t lezen van sommige stukjes. BLEEEHH!!

Ik heb een keer bedorven ijsthee gedronken.
    Had enooorme dorst dus hups, snel glas volgieten en drinken maar! Ineen voelde ik allemaal dikke slijmerige proppen mn keel door gaan..
    Ik het glas in het ligt houden, ja hoor! Allemaal dikke bedorven slierten en klonten. BAH!

En toen ik zwanger was at ik een gebakken ei op brood.
    Toen ik bij het gele was en ik nam een hap beet ik op iets heeeel hards!
    Ik zou zweren dat het een kopje van een kuiken was, hahah!
    BAHBAH.. ik heb daarna maanden geen ei meer gegeten.

Toen we in kroatie op vakantie waren, was ik sla aan het eten.
    En VLAK voordat ik het in mn mond stak, zag ik dat er een (dode) SPIN , zon hooiwagen in mn sla zat! AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!

Heb ook al een keer een slakje tussen mn sla gevonden.
    BRRR Word er naar van als ik aan die dingen terug denk...

Mijn vriend kocht een keer borrelnootjes bij de aldi, toendie het omhulsel van de pinda openbeet, zaten er allemaal hele kleine piertjes in. Wel dood. maar toch. BR.....
    Van de aldi een hele doos nieuwe zakken meegekregen!

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh en als jullie iets overdatums willen proeven, moet je bij mn schoonmoeder zijn!
    Die eet ALLES!!! Zelfs dingen waar een dikke schimmellaag op zit! Die schraapt ze er af en dsan eet ze de rest op., BRRRRRRRR
    Maarja, dat is nog niet eens het viezte van mn schoonma, dus ik begin dr maar niet over! ;)

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Bedorven dingen vind ik niet zo erg, lekker is anders, maar daar krijg ik nog niet echt de kriebels van.

Heb een keer een doos koninginnen pepermunt van mijn opa gekregen. We vonden het al raar smaken maar wilde niet onbeleefd zijn. Had hij de pepermunten in een lege doos van de wittereus bewaard. Heerlijk, wasmiddel ;).

Haalde bij de friettent vaak een menu in een bakje. Zat daar een keer onderop een dode vlieg een een handje rauwe friet :$. Ben daar echt nooit meer geweest!

Was Milan een keer sperzieboontje aan het geven. Toen er iets op mijn hand zat likt ik het eraf. Smerig! Bleek het een stuk snot van Milan te zijn. Het is dat het van mijn eigen zoontje was, anders was ik echt over mijn nek gegaan.

Toen ik nog thuis woonde hadden we niet veel geld. Dus als mijn moeder is kocht MOEST het opgegeten worden. Dus toen ze bij de markt spruitjes gehaald had waar heel veel kleine beestjes in zaten moesten we die toch echt opeten :$. Heb erna echt jaren geen spruiten gegeten.

Jammer dat ik daar nu net aan moet denken. Er ligt een zak spruiten klaar boor morgen :)

10. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

bedorven vla, oeh als ik er nu nog aan denk, ik zag dat de structuur anders was en wat doe ik ipv ruiken of het goed is? roeren zonder erbij na te denken dat het weleens over datum kon zijn ;)

jeetje na de eerste hap kokhalste ik het uit en ik heb een jaar geen gele vla meer gehad :D

11. Ellen291982

@leoniie brrr wat heb jij al vieze dingen meegemaakt.
    en je schoonmoeder gadsei wat ranzig dat ze dat doet!

@suzie hahah was je wel gelijk helemaal schoon van binnen.
    succes met eten van je spruiten morgen!

12. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Perziken uit een blik. Ze waren bedorven. Heb jaren lang geen perziken gegeten.

13. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Zo heb ik ooit een heerlijke verse, echt net gebakken appelflap bij mijn oma gekregen...

Dat net gebakken was overigens al wel een week daarvoor.....

Helaas nam ik dus wel een hap, ik keek erin, en de appeltjes waren al weg door de schimmel bah bah bah bah bah..

en dan nog een appelflap verslaving tijdens de zwangerschap hebben hahahaha

14. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Haha! En ik dacht nog wel de enige gek te zijn! Heb wat afgebakken die 9 mnd :D.

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    is hier ook vaak zo. zie je tomate liggen die beschimmeld zijn, in zon bak.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Bedorven chocomel op mn werk (en dat was dus eigenlijk voor mn bejaarden demente bewoners...heel erg!) en ook een beschimmeld broodje gatver wat was dat smerig!!
    Ik kijk ook bij alles of het beschimmeld is of niet. Als iets te lang in de koelkast ligt naar mijn idee dan hoef ik het niet, ook al is het nog wel goed.
    En als iemand bijv voor de grap zegt, hey die appelmoes is beschimmeld dan hoef ik het ook niet meer...

17. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Mijn zus had laatst zoiets viezigs. Ze ontdekte nog een pak hagelslag (die met gewone en witte chocola) in een kastje en had wel zin in een boterham met hagelslag, dus zij dat broodje smeren en ze had al een twee happen genomen, toen ze opeens de hagelslagjes zag bewegen. Bleken er dus allemaal wormpjes of maden doorheen te kruipen. Echt ranzig!
    Ik had eens bij de Lidl van die sugarsnaps gehaald, zaten er allemaal groene soort wormpjes ofzo in, gelukkig ontdekte ik het nog op tijd.

Toen ik een jaar of twee was heb ik een regenworm opgegeten, gewoon vrijwillig, dat beest kronkelde voorbij en ik was wel benieuwd hoe dat zou smaken. Nou, nergens naar, nooit meer gedaan :p!

Er zat hier met pasen ook soort rare roodbruine flieber van een cm of 3 in het gekookte ei, ook erg ranzig, wil niet weten wat het was.

18. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ehm ehm ehm melk die net bij de ah gehaald was maar door een machine fout bij de boer gemengt was met koeienpoep.

Na 1 slok keken we elkaar aan (nog in een kraamgezin ook) en we hadden allemaal dezelfde conclussie.
    Terug naar de supermarkt en wat bleek, we waren de enige niet.

Verder eigenlijk alleen een rups in de broccoli gevonden.
    Mijn collega had op het werk ook een dood maar wel ontwikkeld kuiken in een ei.......iewww

Oh ja bij mijn ouders bedorven ijsthee uit een pak maar dat zag ik met inschenken al.

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    owww gatverdegatver wat een topic!!

Maar ik heb ook nog wel wat aanvullingen ;)

Toen ik een keer ziek was pakte ik een glas yogidrink... door de hoofdpijn zonder eigelijk goed te kijken wat ik inschonk....
    Helaas was het dus roze met groene brokken... Na een goeie slok was ik dus nog zieker! Bluhhhhh!!

Als kind heb ik ook een keer een nietje in een negerzoen gehad! Die had ik dus al in mijn mond.. (jaar of 7 zal ik geweest zijn) Het bleek zo'n grote te zijn waarmee ze de grote dozen dichtnieten (cm of 3) en nog flink scherp ook... We hebben toen een groot pakket met snoep en koek gekregen om het goed te maken..

en mijn moeder had laatst ook nog wat..
    Ze had thee gezet, en toen ze een slok nam smaakte het gigantisch smerig.... Het bleek dat mijn vader de vorige dag ontkalker gemengd met water in de waterkoker had gedaan en dit vergeten was! Oeps.....

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Toen ik nog bij mn ouders woonde had mn moeder een zak knabbelspek opengetrokken. Iedereen,behalve ik,zat lekker te knabbelen tot ik die zak eens van dichtbij bekeek..
    Op alle stukjes spek zaten stekelharen!!! Gatverdamme...bleeeeh!!

Een klasgenootje van mij had bij MCDonalds een keer een dikke tor tussen haar Big Mac. Ze moest zo hard lachen dat ze in haar broek had geplast en een nieuwe broek moest kopen!:D
    Sindsdien check ik altijd ff voor ik mn Big Mac opeet.

Ik had met mn vader kastanjes geraapt. Ik nam een hap van een kastanje en er kroop een dikke witte made naar buiten...Getsie!

Share This Page