Heb je al eens gekeken bij het merk Name It? Die hebben ook gewone winkels en is online ook goed te krijgen. Hebben veel skinnyjeans en kleding die erg op jouw voorbeelden lijkt. name it kinderkleding - Spring - are you ready? - Heeft mooie stijlen voor de late zomernachten. Koop hier online Name it kinderkleding en babykleding. Name it bij Ikenmijnkind
Klijntjuh, ik denk wanneer je kleintje wat ouder is (vanaf maat 86/92) dat je dan wel wat beter zult slagen.. Vind het zelf ook heel erg lastig want vind de meeste jongenskleren ook helemaal niet hip.
ik zat net op marktplaats en kwam het merk Kidz-art tegen en moest meteen aan jou denken... ik weet niet of het al genoemd is want ik heb niet alles gelezen...
@schatje1, sorry, ik ben niet zo van de (geruite) bloesjes @mutsvluts ik ga eens kijken! enneh.. dit is bijv wat ik nu voor Andy heb.. maar dit is een van zijn zeldzame echt leuke kleding.
Kijk ff in mn album: Heb trouwens ook nog een inimini petje, rood met blauw geblokt. Kleertjes enz. ZP | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!
En ik zou bij kleertjes.com ff zoeken op babyface, heeft ook stoere dingen! ( Weet alleen niet of het in Andy zn maatje ook leuk is
Lastig is dat he? Ik vind die skinny's bij kleine jongens ook zo stoer staan maar kwam de kleinste pas tegen bij de H&M in maat 74. Achteraf zag ik dat ze bij de meidenkleding ook nog wel eens wat leuks hebben in kleinere maten! Ik heb veel op Marktplaats gehaald, soms kom je met zoektermen als bandnamen en 'doodshoofdjes' of wat voor een print je ook zoekt bij leuke dingen uit. Van Imps en elfs hadden ze opeens streepjesshirts met 'Johnny R.' en 'Sid V.' er op die wij natuurlijk móesten hebben, Amplified heeft leuk spul en ik ben echt een zacht ei voor retro prints; Smafolk en Duns zijn m'n favorieten. Molo heeft ook wel eens leuke jongensdingen, retro robotprints bijvoorbeeld. (als je daar van houd) Maar die haal ik alleen maar tweedehands of in de uitverkoop, veels te duur anders! Nog een leuke site: KidsCotton: Stoere Amplified Kinder t-shirts, Miami Ink Baby t shirts, Superheld t-shirts, Batman shirts -
ik ken het helemaal als je goed zoekt vind je wel wat. het nadeel is hier nog eens dat waylon nu een spreidbroek heeft, dus stoere broekjes zijn nu heeeel erg moeilijk te vinden. vooral joggingbroekjes. als zijn spreidbroek straks af mag gaat mama los haha. @mamavandane, zijn dat al je foto's? heb je een foto van dat petje?? @de rest, leuke sites, ga ook eens even zoeken
Ik weet niet hoe creatief je trouwens bent, maar kleertjes zijn ook wel aardig te pimpen. Ik heb bijvoorbeeld een space invader op een truitje geborduurd: En riempjes maken een outfit ook snel stoer, ik haal gewoon grotere riemen en kort die in! De meeste kun je gewoon een stuk van af knippen. Nu heeft onze knul dus een stoere punkriem met metalen noppen (je kent ze wel) in zijn maat, die vind hij zelf geweldig omdat het zo mooi glimt. En een spidermanriem: (een beetje lastig te zien op deze foto, op de gesp zit het logo) dit is een van die Imps en Elfs t-shirts: Hier z'n eerste skinny jeans.. En dit is een Smafolk truitje: Oh, nog een tip, voor t-shirts met geweldige prints moet je bij Threadless kijken. Ook voor volwassenen! M'n vriend is daar helemaal gek van en als je een aardige stapel tegelijk haalt valt het reuze mee met de verzendkosten. Threadless catalog of babies 25 t-shirts. Unique, cool and funny tees. Browsing graphic
@daphne, die zijn stoer waar heb je die spiderman-riem vandaan? die is ook gaaf. bied je nog dingen te koop aan
Dank je! Die spidermanriem hadden ze bij de H&M. Die was wel wat lastiger inkorten omdat hij van elastiek is met nepleren uiteinden. En te koop, tja helaas heb ik voor zijn zusje al wat gave dingen er uit gepikt en de rest moet nog goed uitgezocht worden. In de kleine maatjes hebben we ook heel veel gekregen dus is het niet allemaal even stoer. Vooral veel streepjesshirts van de Hema omdat die overal bij passen. Ik heb vriendlief wel beloofd dat ik wat zou doen aan de paar kratten met kleertjes die er nu staan. De echt gave dingen heb ik op de groei gekocht dus kan hij nu pas aan. Maar als ik wat leuks heb zal ik het op z-pagina neerzetten!
haha, heb ook een paar kratten staan hij begint nu aan maat 68 dus mocht je aan de kratten toekomen horen we het wel (ik zeg ook al steeds: dat ga ik binnenkort echt uitzoeken)