Durf het bijna niet te vragen, maar heeft iemand al herfstdecoratie staan? Of wanneer ben je dat van plan? Ik denk dat ik dit weekend alles neerzet.
Ik heb mijn herfstkrans vanmiddag opgehangen heb zin in de herfst! Moet alleen nog m'n paddenstoel vinden voor op tafel😁
Bij ons liggen er buiten wat sierpompoenen. Verder moeten we nog een keer het bos in voor kastanjes en herfst bladeren enzo.
Ik heb het al 2 weken staan heerlijk! Ik vind deze maanden altijd gezellig. Dit heb ik bij de action gehaald: beeld paddenstoel 14x10 cm rood of bruin - Interieur - Decoratie - Action Nederland B.V. deco teak schijf hout ca.24cm naturel - Decoratie - Action Nederland B.V. herfsttakjes met blaadjes en pompoentjes er aan, en een houten egel en eenkhoorn.
Ja ik heb vorige week wat spulletjes gekocht bij de action en xenos, dit is mijn dienblad op de salontafel
Ah die egeltjes heb ik ook!! Hier begin k volgende week weer denk ik. Alles lekker veranderen in huis, heerlijk!
Ik heb al het een en ander staan. De kussen hoesjes zijn veranderd het vloerkleed ligd er weer. Ik heb 3 stengels reuze berenklauw gezaagd die staan in de woonkamer.
Ik heb vorige week de dozen van zolder gehaald en ben een beetje begonnen met versieren. Van de week even langs de pompoenboerderij en dan pompoenen (grote, kleine, witte en oranje) halen voor in de voortuin en in huis. Ik heb al een stolpje met herfstdeco staan. En voor mijn keukenraam (voorkant) houten hangers van de Xenos. Mijn herfsthanger is helemaal verkleurd dus die moet ik opnieuw maken (zijn MDF vlaggetjes met daarop herfststof en houten letters). De krans voor de voordeur ga ik dit weekend maken.
Oh echt? Maken mensen hun huis ''herfstig?'' Ik heb gewoon het hele jaar dezelfde decoratie behalve met kerst haha. Maar goed ik heb ook weinig decoratie want ik houd nogal van strak. Misschien is dat het verschil. Het ziet er gezellig uit!
Ik zit er al 2 dagen over na te denken om het weer uit de kast te halen en zelf weer nieuwe dingen te maken en/of kopen. Maar die verrekte zon verdwijnt maar niet. Ik sta al helemaal in hersft/wintermodus en heb 3 zakken waxinelichtjes klaarstaan en de dekentjes liggen klaar.
reuzenberenklauw is giftig... Wat moet ik doen na aanraking met het sap van de reuzenberenklauw? | Reuzenberenklauw (heracleum mantegazzianum) | Belgisch Antigifcentrum