Opgeblazen

Discussion in 'Zwanger worden' started by LVtje, Apr 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Dat ben ik op dit moment. Echt nog nooit eerder zo extreem gehad.
    Gisteravond was mijn buik helemaal monsterlijk, ik had zo in het buikjestopic kunnen meedoen. Ik leek wel 4 maanden zwanger :$

Nu is het wel iets minder, maar nog steeds een bolle harde buik. Broek zit ook echt niet lekker zo en dat heb ik echt nooit.

Zit nu op dag 20 van mijn (eerste) cyclus, geen idee dus of het ermee te maken kan hebben met een naderende menstruatie? Maar irritant is het wel hoor.

Herkenbaar voor dames? En nog tips om je iets minder opgeblazen te voelen?

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,624
    0
    36
    zuid holland
    Ja ik heb het ook af en toe en dan zie ik er ook echt zwanger uit. Ik heb geen tips er tegen maar weet hoe het voelt!

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik heb dat rond mijn eisprong heel erg

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Heb rond mijn eisprong (tenminste, ik denk dat ik hem gehad heb aangezien ik toen ook echt vruchtbaar slijm etc had) ook wel iets van een opgeblazen buik gehad. Maar nu is het nog twee keer zo groot :$

Ik weer natuurlijk niet zeker of het toen mijn eisprong was, dus misschien is die inderdaad nu pas. Alleen nu heb ik absoluut geen slijm oid.

Hopelijk is het snel weg in ieder geval :)

5. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

Jul 28, 2012
    911
    0
    0
    Ik ben ook altijd opgeblazen als ik richting ongesteld worden ga.. maar toen ik zwanger was had ik echt een extreem opgeblazen buik en de rest eigenlijk niet... Ons kleintje was een verrassing dus ik was er niet mee bezig, maar dit was voor mij een teken om me achter mijn oren te krabben dat er iets niet klopte :).
    Duidelijk het resultaat van alle hormonen :), trok gelukkig snel weer weg.

Ik zie dat je net je spiraal verwijderd hebt. Misschien dat je lichaam daar ook wel op reageert?

Mijn advies -> lekkere zittende kleren :)

6. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Zal zeker van de hormonen komen denk ik, lijkt me stug dat ik dit in twee dagen aangekomen ben.

Even een foto toegevoegd (haal ik ook later wel weer weg)
    Normaal dus een vrij platte buik, en gisteravond was ie nog boller :$

7. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ja, herkenbaar! Laatst keek ik naar beneden en ik schrok me de pieeep, dacht wat is dat nou.. :) Heb zelfs een zwangerschapstest overwogen (ben er onwijs bang voor hahaha), maar kon me toch bedenken dat ik niet van de ene op de andere dag een megabuik kan hebben.. :) Maar heb ook veel last van m'n darmen dus ik denk dat het (in ieder geval bij mij) daarvan komt..
    Van ei e.d. heb ik geen idee, hou ik niet bij en voel ik niet :)

8. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Heel herkenbaar, maar jouw buikje is nog niets vergeleken met die van mij af en toe haha!

Zoals op de foto, dat is voor mij plat. Ik zie er 's avonds vaak echt uit als iemand met een zwangerschap van 6 maanden, zonder grap.

9. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Haha, nóg erger :$:$ :p

Nu moet ik zeggen dat ik normaal gewoon een platte buik heb dus ik vind dit al echt shocking ;) Vooral gisteravond, toen was ie nog wat erger.
    Scheelt ook een 2/3 kilo met normaal dus dat is best veel.

Gelukkig is het wel herkenbaar, dit zijn dingen die ik dus echt niet gemist heb de laatste jaren zonder menstruatie gedoe hoor haha :)

10. Amare

Amare Niet meer actief

Is er een mogelijkheid dat je zwanger bent?

11. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

Jan 14, 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    pasen geweest!!!!!!!!!!!!!!!

12. JolienS

JolienS Actief lid

Aug 30, 2013
    318
    0
    0
    Google eens op candida.
    Dit bleek bij mij het probleem te zijn. Een aantal maanden volledig gluten en suikervrij geleefd (ook geen fruit!) en ik ben er helemaal vanaf!

13. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Die kans zou extreem klein zijn, maar vanmorgen wel voor alle zekerheid een testje gedaan en die was Omo wit. Dus dat is het zeker niet.

14. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Dank je voor je tip, heb even gegoogled maar het enige waar ik last van heb is dus die opgeblazen buik.

Lees her en der wel meer dat er dames zijn die voor hun menstruatie enorm opblazen, dus ik ga er vanuit dat het echt daarmee te maken heeft.
    Mocht het daarna nog niet weg zijn dan zal ik dit iig even in mijn achterhoofd houden!

Share This Page