Hoi hoi, Sinds vrijdag weten we dat ons 2de kindje een meisje wordt. Voor een jongen hadden we al een naam, Lars. Ons zoontje heet Nils (uitspreken als Niels), als hij een meisje was geweest was zijn naam Sanne geweest. Aangesien Sanne nu in de familie al voorkomt, zijn we dus op zoek naar iets anders. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan haha. Ik vind Senne een hele mooie naam, maar mijn man vindt die nog niet zo. Mijn man vindt Lyne (Liene) een leuek naam, maar die vind ik weer niet zo. Ik hou van korte namen, niet eindigend op een a. Kunnen jullie ons een beetje op weg helpen? Alvast bedankt.
Lyse? Of Lysa? Is beetje mengeling van Lyne en Sanne. Maar eindigt op een -a- (hou ik zelf ook niet zo van). En al eerder genoemd: Bente.
Bedankt allemaal voor jullie meedenken, jullie zitten zeker in de goede richting te zoeken! Meer suggesties zijn natuurlijk altijd welkom.
Ik heb de naam Senne even gegoogled en in belgië is het idd een jongensnaam en in nederland meest een meisjesnaam, maar wordt ook hier gebruikt voor jongens. Een unisex naam dus Maar je bracht me wel even aan het twijfelen haha