Ik mag de dulce gusto gaan testen en vind dat zoooo gaaf Ben niet zo n koffie leut maar mn buurman had al een dolce gusto en ik vind m heerlijk! Nu mag ik m dus testen via zo n test site.. En hoop m snel binnen te hebben! Nog meer mensen?? En heeft iemand tips mbt het apparaat?? Welke smaken zijn lekker? En werkt het fijn dat apparaat?
werkt goed, niks mis mee maar voor echte goede koffie is de nespresso beter dolce gusto is ook goed hoor, chocomel, latte machiatto, cappuchino en die dingen zijn lekker
We gebruiken hem ook alleen voor die lekkere dingen denk ik.. Geen gewone koffie daar hebben we senseo voor En die cups zijn ook best prijzig! (gelukkig krijgen we die er genoeg bij)
Deze NESCAFÉ Dolce Gusto – Koffievariatie op zijn lekkerst. Meningen van 1.000 producttesters. » Project informatie Er zullen denk ik wel meerdere tests zijn??
Ik ben daar ook lid van maar mail over het hoofd gezien ik heb hem toen getest van the insiders was echt lekker! Alleen als je de cups moet zelf kopen worden de kopjes koffie wel prijzig...
ik ben niet uitgelood had er wel zin in.. alleen zag ik dat ze bij de blokker ook gewoon 60 euro zijn.. of is dat een andere?
Wij mogen ook meedoen, ben zeer benieuwd naar de smaak. Vind de senseo tegenvallen, dus hoop dat dit lekkerder is.
wij mogen ook meedoen!!! kan niet wachten totdat ie vrijdag binnenkomt, dat word een weekend koffieleuten!!!
ik heb hem vorig jaar voor kerst gekregen. Vind de chococino (oid, warme chocomel) wel lekker maar is slecht voor de lijn . De latte macchiato is eigenlijk mijn favoriet. Vor gewone koffie gebruik ik een ander koffie-apparaat, vind ik die cupjes te duur voor. Deze heb ik echt als luxe 'erbij'.
Ik heb het apparaat nu 2 jaar. Drink voornamelijk Latte Macchiato waar ik zelf siroop in doe, en als mijn moeder op bezoek komt wil zij graag de Mocha. Mijn vriend heeft een tijd duitse sterke koffie gedronken, maar is nu toch weer aan de senseo. Het is lekkere koffie, maar zijn geld in mijn ogen niet helemaal waard.. De chococino vind ik trouwens vies...
Ik heb niet meegedaan met de loting omdat ik er al een heb staan... Persoonlijk is chocochino romiger dan Nesquik. Erg lekker is de Latte Caramel en Latte Vanille