Echt verschrikkelijk! Let op met jullie fiets!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mowtom, 1 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
  2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Geen woorden...te erg

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Och jeetje wat verschrikkelijk zeg :(

Arm kindje en vooral arme papa wat moet die man zich verschrikkelijk schuldig voelen :(

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

:( hier kan ik altijd zo verdrietig van worden, zoiets gun je je ergste vijand nog niet :(
    ik wil de familie heel veel sterkte toewensen

ps. ik las tussen de reacties dat het kindje vandaag 2 zou zijn geworden,

5. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Oh wat heftig zeg. Wat vreselijk voor die ouders.
    Ik hoop dat ze hier ooit nog overheen zullen komen.
    Om op die manier je kind te moeten verliezen. Afschuwelijk.

6. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ik las dit zaterdag en heb er nog een paar keer aan moeten denken... Zo erg!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ja las dit ook en vond dit zo erg .
    Ik weet nog dat onze kleine zich los had gewurmd uit de gordels van het zitje sindsdien let ik nog beter op al voelde ik het gelijk dat ze anders zat en ben gelijk afgestapt.

Zag verleden week wel een papa kind in het zitje fiets op zijn standaard en papa liep verder om iets op te rapen nou me hart zakte echt ik dacht die fiets zal nu maar net vallen.

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ja, echt afschuwelijk... Krijg er echt de rillingen van! Voor de ogen van zijn eigen papa. Die man is getekend voor het leven... Wat een verdriet :(.

Fietsen met kinderen blijf ik spannend vinden... Het kan zo vlug misgaan. Ik ben als kind ook heel hard van de fiets gevallen met mijn vader. Die werd niet helemaal lekker, raakte de stoeprand en lanceerde me. Wonder boven wonder had ik niks, maar zijn pezen scheurden omdat mij waarschijnlijk nog wilde beschermen.
    Griezelig!

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wat verschrikkelijk voor alle partijen... ook voor de bestuurder van de auto. Als er ineens zomaar een dreumes voor je wielen valt.

Ik had begrepen dat het om een nog jonge bestuurder ging, die heeft ook een trauma voor het leven denk ik...

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

:( Geen woorden voor

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heel heel erg

12. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    tjee wel verschrikkelijk zeg, ook voor de bestuurder! die heeft een kind dood gereden...

13. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Verschrikkelijk....heb met kippenvel het bericht gelezen. Wat een trauma :(. Hoe moet je dit als vader (en rest van de familie), maar ook als bestuurder van de auto, ooit kunnen verwerken....

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Heel erg verschrikkelijk :( wat erg voor de familie en voor degene die het kindje onder de auto kreeg.

Weet niet wat ik verder moet zeggen, vind het zo erg :(

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    het enige wat ik kan is huilen.. bah arm arm kindje en fam en alle betrokkenen...::(

16. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    kippenvel, wat erg!

17. adi

adi Niet meer actief

Verschrikkelijk, dit zijn vrienden van mijn collega. Hij vertelde net dat papa en zoon net naar de winkel gingen om taart te halen voor de verjaardag vd kleine :( :(

18. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Gatverdamme, daar word ik gewoon misselijk van. Echt afschuwelijk.

19. Jel

Jel Niet meer actief

Wat afschuwelijk zeg....
    Rust zacht kindje. En mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden van dit kindje. Ook voor de bestuurder van de auto vind ik dit heel erg.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik hoorde het onder het autorijden van het weekend... werd er helemaal naar van.

Ik vind fietsen met een kindje sowieso al best eng. Als het hard regende deed ik het niet, slecht zien/weinig grip op de weg..Als er ook maar een beetje sneeuw lag...deed ik het niet..Ik durf die risico's niet te nemen...
    Ben een schijterd wat dat betreft maar heb al eens moeder met 2 kids op de fiets zien vallen en dat ging allemaal maar net goed...Mij niet gezien.'

en die bestuurder...wat vreselijk :( Kon er niks aan doen maar toch..:( Die is getekend voor het leven.

Rust zacht kleine boef.

Deel Deze Pagina