zit dit met kippevel te lezen!! ow wat erg om je kindje zo voor je ogen te zien verongelukken!! dit wens ik me ergste vijand nog niet toe!!
Oh bah, kippenvel. Verschrikkelijk gewoon, hoe moeten die ouders dít ooit te boven komen? Ik vraag mij trouwens af of het peutertje een fietshelmpje droeg, ik hoop het zo. Anders voel je je helemaal schuldig natuurlijk. Ik blijf het doodeng vinden fietsen met kleine kinderen, je bent zó kwetsbaar in het verkeer. Ging/ga zelf altijd zoveel mogelijk lopend of met de auto.
Ik denk dat een fietshelmpje echt niet uitmaakt als zo'n kindje onder een auto terecht komt Wat een vreselijk bericht dit...gatver... Wat een nachtmerrie voor de ouders, maar ook de bestuurder van de auto. Die kon er ook niks aan doen...
vreselijk voor die papa en alle andere vrienden en familie, maar ook voor die bestuurder. En iets wat hier natuurlijk los van staat, maar fietsen met kinderen vind ik sowieso altijd nog eng hoor. Ik wordt door verschillende mensen in mn omgeving "uitgelachen"dat onze dochter achterop een fietshelm draagt. Nu boeit mij dat totaal niet, maar een paar weken terug werd ik op een haar na geraakt door een auto die nog even door oranje scheurde en ik liet van schrik de fiets los. Meisje kukelt dus met fiets en al om, voelde mij vreselijk, maar zo blij dat zij een helm op had. Nu maakt dat voor dit geval niks uit, maar ook als de fiets op de stoep was gevallen en mannetje met zn hoofd op de stenen had het zonder helm zo af kunnen lopen...
Ik hoorde vandaag dat de val waarschijnlijk de doodsoorzaak is en niet de auto. Maar weet het fijne niet van, het is gewoon hier 8km vandaan gebeurd, midden in een winkelstraat
Bah, vanmiddag gaan fietsen met mijn kereltje en toch wel ff goed opgelet of de fiets goed stevig stond bij het "inladen" en echt overdreven geremd bij elke rotonde. Vreselijk verhaal, maakt je gelijk weer alert op wat er allemaal kan gebeuren .
Wat een verschrikkelijk bericht. Spijt dat ik dit topic heb geopend. Heel triest voor kindje, papa alle andere dierbare en bestuurder.
Hier idem, jeetje wat verschrikkelijk zeg. Het liefst duik je weg bij di soort nieuws en wil je het liefst niets over lezen. Extra gevoelig als je Kids in dezelfde leeftijd hebt gadverdamme ...
Een collega van me vertelde hierover vandaag. Hij heeft het van aardig dichtbij meegemaakt. Mijn collega was er nog behoorlijk van slag door. Veel wilde mijn collega hier niet over kwijt, maar die vader heeft zeker een uur helemaal de weg kwijt door het dorp gelopen. Vreselijk! Ik kan hier dus helemaal niet tegen.
Heb vreselijk gehuild toen ik het bericht vanmorgen las in de krant...de verschrikkelijkste nachtmerrie die je kunt meemaken..waarom, waarom, waarom, verdomme??????????????!!! Zo onrechtvaardig dit, niet te bevatten. Arme, arme ouders..wat een verdriet...onmenselijk. Net als met die twee kindjes die met de auto te water raakte achterin en het kindje in het zwembad, waarbij iets naar beneden viel. Ik wil dit niet lezen want ik raak er compleet door van slag..dat zulke dingen gebeuren....af-schu-we-lijk....
Vreselijk.... Ik las ergens dat ze een verjaardagstaart op gingen halen bij de bakker. 't Ventje zou afgelopen zondag 2 jaar zijn geworden. 'k Weet niet of dat waar is hoor, maar 't blijft in en in triest.... Ook voor de bestuurder van de auto trouwens.
Wat een verdrietig nieuws Wordt hier verdrietig van en ik leef mee met de ouders van het kindje en natuurlijk ook de bestuurder. Ikzelf durf ook niet te fietsen met mijn jochie. Ik heb een lichte fiets en die dondert zo omver als de kleine achterop zit. K ga dan maar veel liever lopen als we saampjes boodschappen gaan doen.
Echt verschrikkelijk. Voor de vaders, familie en automobilist. Het is denk ik de ergste nachtmerrie van ouders. Ik word helemaal naar als ik er aan denk.