Verschrikkelijk, ik ben redelijk bekend daar dus zie het zo helemaal voor me..... Zo veel sterkt voor de familie.
Ik heb er ook van gehoord en gelezen nav een post op fb. Echt geen woorden voor... mijn maag draaide om toen ik het las. Heb sochtends de ambulances horen rijden
Het laat me niet los sinds ik het las eerder deze week. Zo verschrikkelijk dit. Wat een leed en verdriet in die familie. Pfff... hoe kom je ooit over zoiets heen. Maar ook de bestuurder van die auto. Jeetje, het zal je maar overkomen... Heel veel sterkte voor alle nabestaanden.
Wat verschrikkelijk!!! Het zal je gebeuren zeg.. Is echt je ergste nachtmerrie. Heb ook spijt dat ik dit topic geopend heb.. Vreselijk
Ik kom zelf uit Sint Oedenrode en moet eerlijk bekennen dat ik er nog steeds behoorlijk van ondersteboven ben. Heb al heel wat tranen gelaten want ik krijg het niet uit mijn gedachten. Wat een tragisch ongeval. Het hele dorp is nu ook aan het rouwen. Je voelt het gewoon als je in het dorp bent, een hele rare sfeer hangt er.Op de plek van het ongeval is het afgezet en liggen er heel veel bloemen en knuffels. Zo verdrietig om te zien. Het klopt dat de vader een verjaardagstaart had gekocht voor zijn zoontje. Hij zou die dag erop 2 jaar worden. Morgen word er een bijeenkomst op het gemeentehuis gehouden voor mensen die het ongeval van dichtbij hebben gezien. Ikzelf heb het condoleanceregister getekend om de ouders sterkte te wensen. Mijn moederhart huilt....
Wat vreselijk echt heel erg.. Ongeveer een jaar geleden (gok ik) stond er zo'n zelfde bericht hier op zp. Precies hetzelfde gebeurd toen...
1 dorp verder als waar mijn moeder woont. Echt verschrikkelijk voor die vader. Kan je toch gewoon niet bevatten zoiets... en dan nog net voor het jochie zijn verjaardag ook. Zit hier gewoon te janken.. Zo verdrietig zoiets. 1 straat verderop rijden er hier mensen over een ENORM druk kruispunt met hun kindjes. Als het rood is sta je er zo 2 a 3 minuten te wachten en sommigen rijden dan nog net door rood snel snel er over met hun kindjes, sommigen nog aan het stuur, anderen moeten zelf maken dat ze papa of mama bij houden. En ik zie er vaak vrachtwagens het zelfde doen maar dan haaks op de weg die deze ouders nemen. Ze wagen ZO enorm veel in die paar seconden en voor wat? En dan lees je zoiets in het nieuws. Zo tegenstrijdig met dit..