Miskraam gehad en daarna snel weer zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ankje, 15 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Goeden morgen dames,

Ik heb op 2 maart 2009 een miskraam gekregen. Ik was 7 weken zwanger.
    De huisarts en verloskundige hebben mij aangeraden om de eerste maand na de miskraam niet te proberen om zwanger te worden, omdat de kans op een kind met een aandoening groter is.
    Wij hebben het de eerste maand dus niet geprobeerd.

Maar ja....daarna was het gelijk raak.

Ben net terug van de huisarts en ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger!!!! :D

Ik wil even tegen de mensen zeggen die een miskraam hebben gehad.....
    Geef de hoop niet op. Iedere zwangerschap is anders. En ik heb veel mensen om me heen gesproken, dat je na je miskraam ook snel weer zwanger kan raken. Kijk maar naar mij.
    Daar in tegen is het natuurlijk helemaal niet erg om verdriet te hebben, want het is ook niet niks.

Maar...... Kop op! En geef niet op!! Jullie kunnen het!

Dikke knuffel
    Anke

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hoi Ankje

Onwijs leuk zeg dat je alweer zwanger bent

Geniet ervan

En natuurlijk gefeliciteerd

Gr samantha

3. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hoi Anke,

Gefeliciteerd!!!! =D>

Ik heb er ook alle vertrouwen in dat ik snel weer zwanger ben :) . Het valt me trouwens op dat er veel verschillende adviezen worden gegeven over zwanger worden na een miskraam. Bij mij zeiden zowel mijn huisarts als mijn verloskundige dat het geen probleem was om direct weer zwanger te raken, maar dat het voor het bepalen voor de duur van de zwangerschap handiger is om een menstruatie af te wachten. (en dat vind ik niet zo belangrijk, aangezien je daarvoor ook een echo kunt krijgen)

Groetjes Susanne

4. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Goed nieuws!!

Ik hoop dat ik over 17dagen hetzelfde kan zeggen. Ik heb op 4mei een miskraam gehad. Het ging snel, geen pijn ervaeren en het bloeden hield na 3dagen op.

Nu voel ik sinds een paar dagen steken in mij zij, wat ik altijd een paar daagjes voor mijn eisprong heb. Ook wordt ik wat vochtiger van beneden. Ik hoop echt dat het deze keer weer zo gauw raak is.

Raar eigenlijk. De vorige keer was het in 1x raak. We waren er toen helemaal niet mee bezig. Maar toen eht weg was, besefte ik pas hoe graag ik zwanger wilde zijn. Deze cyclus om de dag geklutst en dat blijf ik doen tot na de eisprong hhh.

En dan maar hopen dat het raak is. En anders alle geduld oprapen en op naar de volgende ronde.

Succes iedereen!

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ik zou voor je duimen stralend,

Het gevoel wat je de eerste keer had, had ik ook. Mijn man en ik waren er vanaf november mee bezig. Athans, ik was gestopt met de pil. In februari zag ik dat ik zwanger was.
    Ook wij waren er niet zo mee bezig, we merkten het vanzelf wel zeiden we.

Maar inderdaad toen ik zwanger ben geweest en na 7 weken een miskraam heb gehad, wisten we allebei erg zeker dat we het opnieuw gingen proberen.
    Mijn man zei ook eigenlijk gelijk na de miskraam: "we geven het niet op schat".

En woala! Ik ben weer zwanger hihihi.

Ik wens jullie ook ontzettend veel succes!
    Gr. Anke

6. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ah wat leuk om te lezen!!! Nou geniet van je zwangerschap meid!

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi,

Ook ik heb op 2 maart een curretage gehad, en op 6 mei had ik weer een positieve test!!!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo,
    Ik heb 13 februari een mk gehad.. en was 12 april weer zwanger.. gisteren een curetage gehad omdat het hartje niet meer klopte.. Hopelijk is het dit keer weer zo snel raak..

gefeliciteerd meiden geniet van jullie roze wolk!

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Jeetje, ik krijg er helemaal kippevel van.

Ik wens je ongeloofelijk veel sterkte! En ik zal voor je duimen dat het ook voor jou snel weer raak is.
    Knufff.

Deel Deze Pagina