hey meiden, ik heb 2 jaar geleden mijn haar platinablond geverft.. hele foute keus achteraf ik ben van mezelf asblond en wil dit weer worden. Ik was inmiddels bezig met donkerder verfen e.d. maar ik ben dr helemaal klaar mee. Mijn kapster houd me volgens mij gewoon aan het lijntje met haar advies. Ik heb inmiddels 4/5 cm uitgroei, in 1,5 maand tijd en ik herken er echt mijn oude haarkleur in, sommige plukjes uitgroei zijn blond ( bij mijn slaap o.a.). Zij beweert bij hoog en laag dat ik donkerbruin haar heb.. ( bruin?!!) terwijl ik echt mijn eigen haarkleur terug zie erin. Als ze het in mijn eigen haarkleur wil verfen, dan zou ze er dus bruin in willen doen. Dat zie ik dus niet zitten. Hebben jullie tips, het liefste laat ik het handeltje uitgroeien, ( ik heb haar tot aan mijn bh sluiting ongeveer) maar is ook niet echt mooi denk ik want dat gaat erg opvallen. Ik zat te denken om flashlights in mijn uitgroei te zetten, maar of dat mooi is?? wat zouden jullie doen? En hoe lang duurt het voordat het uitgegroeid is? Zijn er andere opties?
Ik zou beginnen met een andere kapper te zoeken Verder zou ik het niet uit laten groeien, duurt zo lang, maar wel steeds meer richting je eigen kleur laten verfen, steeds iets lichter tot je je eigen kleur weer hebt...
oja inderdaad lol. maar als je highlights doet in je uitgroei, terwijl je je eigen kleur wilt is dat niet handig. Je kan beter dan wat stukjes doen in de kleur van je eigen , toch? je hebt licht haar nu?
*zwaai zwaai* kapster hier! Ehh ja zou het óf uit laten groeien óf een andere kapster zoeken die wel ziet wat je eigen haarkleur is Ik had ook lengte tot over mn bh bandje en heb in mn eerste zwangerschap alles laten uitgroeien. zag er op een gegeven moment niet meer uit maar was toch t beste om tijdens zwanger zijn neit te verven dus ik pakte mn kans. Heb er 10maanden over gedaan en heb daarna 2jaar met mn eigen kleur rond gelopen dat ik eigenlijk niks meer vond. tis nu bruin, ben van mezelf as blond en vond t lelijk (staan bij mij)
Ik zou eerder voor lowlights door het haar gaan, dan is je haar een stuk minder blond en ga je de assige kant weer op. Dan kan je voor een kleur kiezen die de zelfde heeft als je eigen kleur. En zo zie je de uitgroei ook niet meer zo duidelijk.